Verplaatsing "Printplaat Controle"

Lieve Moderators :P,

Arjo en ik hebben een tijdje geleden dit topic geopend in de categorie "Ontwikkeling" met de naam "Printplaat Controle". Hierin vertelden wij over ons project, en vroegen om feedback van CO'ers over het ontwerp van de printplaat. Toen ik zonet weer op dit topic wilde kijken kwam ik erachter dat dit verplaatst was naar schoolvragen. Ik denk dat dit een misverstand is. Zou iemand kunnen kijken waarom dit topic verplaatst is?

Alvast bedankt,

Jens

Henry S.

Moderator

Is het geen school/stageprojekt?

[Bericht gewijzigd door Henry S. op 19 januari 2009 23:24:04 (10%)]

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dat ligt eraan hoe je het ziet. Wij zelf zien het als ons project dat niets (lees weinig) met school te maken heeft.

Ik zal wel uitleggen hoe het zit: Wij houden allebei erg veel van elektronica en mechanica. Om die reden zijn we meer dan anderhalf jaar geleden begonnen aan een project. Ons doel was om een broodje kroket automaat te maken. (Wat dat nou precies is kan je in dit topic lezen, maar dat doet er verder niet toe.) aan het begin van dit schooljaar kregen we te horen dat we een ProfielWerkStuk moesten maken. (Wij zitten beide in VWO 6.) Wij hadden niet erg veel zin hierin en uiteindelijk hebben we besloten om ons project te gebruiken als PWS.

We doen dit project dus eigenlijk meer als hobby. Zo is de eis bijvoorbeel voor ons PWS dat we er 80 uur per persoon aan moeten werken. In dit project zitten al honderden, zo niet duizenden uren per persoon in verwerkt.

Doordat we dit dus als hobby doen en niet echt als PWS, willen we vriendelijk vragen of het mogelijk is of dit topic weer terug wordt geplaatst naar zijn oorspronkelijke categorie, namelijk "Ontwikkeling".

Met vriendelijke Groet,

Jens

Henry S.

Moderator

Dat zijn steekhoudende argumenten, bedankt voor de uitleg.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.