Dat zei ik omdat jij dit schreef:

Er waren nog enkele elco's (zo'n 20 stuks) die ook in aanmerking zouden kunnen komen dat ze lostrillen en dat is inderdaad ook gebeurd tijdens het transport naar huis.

Dat betekent in mijn ogen dat hij die niet heeft gedaan anders zouden ze er niet uitgevallen zijn.

Laat je niet gek maken, dat zegt hij waarschijnlijk alleen om de prijs hoog te kunnen houden, alles is relatief, Zo'n versterker stelt weinig voor. Als leek lijkt het al snel veel werk.

Ik heb ooit een R&S VNA gerepareerd, 87 schroefjes alleen om de voeding er uit en open te krijgen en dan nog alle deksels van de RF afscherming, Een Tek 576 curvetracer, die uit elkaar halen kost je bijna een dag. Sommige Tek 7000 scopen zijn nachtmerries. Tek 2710 compleet uit elkaar moeten halen (heel veel desolderen) om een condensator te vervangen. Een Datron kalibrator is ook een drama. De ergste die ik ooit gedaan heb was een Marconi 4GHz Spectrum analyser. 2 nokvol gebouwde volle hoogte 19" kasten. En zo kan ik nog heel lang doorgaan. Zo'n versterker heb je zo uit elkaar. Zeker als je het vaak doet.
1 kast van de Marconi: