Spam / verkoop

maartenbakker

Golden Member

En deze keer wel met een spamvertised link. Alsof er een kans is dat we hier bij zijn winkel gaan bestellen.

Nou ken ik geen Vietnamees, maar op de plaats waar iets zal staan als "aan winkelwagen toevoegen" lees ik vooral "Much Gay" :9

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 22 februari 2019 05:16:40 (38%)]

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Een dag eerder deed ie het hier ook...
Of eigenlijk zij, want het is naam voor vrouwen zegt mijn zus.

https://www.circuitsonline.net/forum/view/130028/last

[Bericht gewijzigd door CrossFireX op 22 februari 2019 05:20:43 (25%)]

Why o why does Macbook ALWAYS DIE?
Tidak Ada

Golden Member

Bedoel je nu uglybastarD, of is de post al verwijderd? (= ondeugend onechtje)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op 22 februari 2019 09:51:06 (14%)]

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com
GJ_

Moderator

Ik heb een spampost weggehaald. :-)

Jochem

Golden Member

Spam.

Oh sorry, dat is dezelfde als joopv reeds aanhaalde (ik link naar de post, joop naar het topic).

[Bericht gewijzigd door Jochem op 5 maart 2019 11:35:17 (67%)]

Heb geduld: alle dingen zijn moeilijk voordat ze gemakkelijk worden.
High met Henk

Special Member

De teddybeer met zijn papoorten meuk

Zou je dan zoiets krijgen?? :)

[Bericht gewijzigd door High met Henk op 1 april 2019 06:51:46 (41%)]

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).
Hugo Welther

Moderator

Neem het leven niet te serieus - je overleeft het toch niet. Elbert Hubbard (1856-1915)
Shiptronic

Golden Member

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
Thevel

Golden Member

Wow! dat is nog eens echte spam.
Boefje... :)

Sine

Moderator

Neuh, waarschijnlijk iemand die zijn huiswerk wilt uitbesteden ... niet te druk om maken.

Angaben sind wie immer ohne Gewähr.
Henry S.

Moderator

Die mogen we straks gezamelijk ondersteunen als een hamburgerbaantje ook te veel wordt...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

https://www.circuitsonline.net/forum/view/145905

Even wat verder gekeken op die site wat het pressies is.
Niet iets waar je zelf mee gaat rommelen. Veel te geavanceerd en gevaarlijk als "hobbyist"

En P.S. Is de slavernij hier niet afgeschaft?

Lijkt mij sluikreclame op deze manier.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

@Nightwalker:
Ik ging even googlen voor een YouTube-filmpje, in de hoop dat er iets over het product te vinden was. Ik zag een filmpje uit 2010 waar een stel Chinezen een of ander trilmotortje, middels een mal, een soort waterdichte behuizing omheen maken. Nog steeds rinkelde er geen belletje bij me. Vervolgens de link bezocht en ook daar werd het me niet duidelijk. Totdat ik een paar termen opzocht. Pas toen werd het me voorzichtig duidelijk.

Tsja, als het een serieuze oproep is voor info en hulp, dan kun je er op reageren. Zou hetzelfde zijn als iemand hier vraagt hoe je een vibrator kunt nabouwen. Het is de vraag of ik als CO'er kennis wil uitwisselen voor iets dergelijks. Sommigen wel, anderen niet.
Is het SPAM ? Ik vind het een twijfelgeval, al heeft het de schijn tegen dat de topic-poster wel erg kortgeleden is aangemeld.

-=[ edit ]=-
@MaartenBakker (hieronder):
Met jouw info erbij lijkt het me een nogo-onderwerp voor op CO.

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...
maartenbakker

Golden Member

Verder lezen suggereert dat er schokken worden toegediend op gevoelige delen, een beetje zoals de door Martin Gaus afgeraden conditioneringshalsbandjes voor honden.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

@oxurane:
Ik heb de info op de vermelde website gelezen en het gaat idd over stroomschokjes.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Tidak Ada

Golden Member

"Hanne-tv"
Ik denk dat het een professional is, maar niet op het gebied van elektronica....

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----------------------> TUBECOLLECTORSASSOCIATION@yahoogroups.com
High met Henk

Special Member

Nee, op het gebied van externe (tijdelijke) sterilisatie.

Als je een bobine met de hv kant aan je scrotum wilt gaan hangen lijkt mij dat niet bevoorderlijk voor de kwaliteit van de zaden..

to all newbies: RTFM/D of google eens (p.s. RTFM/D = Read the f*cking manual/datasheet).
Tidak Ada

Golden Member

Shiptronic

Golden Member

Weer een boefje : https://www.circuitsonline.net/forum/user/71244 , met 2 topics.

Eigenlijk zou je dit aanmoeten geven bij politie ?

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op 24 juli 2019 11:49:19 (26%)]

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Terugspammen, met een malinator account.
Tis er te warm voor...

Ik vind dit wel wat verder gaan dan "spam" eigenlijk. Dit zijn gewoon criminelen.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein