Spam / verkoop

maartenbakker

Special Member

Jij hebt in mijn ogen als nieuwkomer de regels beter begrepen dan oudgediende big_fat_mama (en Aart zie ik nu, sorry voor de omissie), welkom en mijn complimenten.

De regels, inclusief reminder in rode tekst bij een oude topic, zijn dat je alleen wat toevoegt als het een zinnige aanvulling is. Nou heb ik niet alles doorgespit maar zo ziet het er toch wel uit.

Wat je wel fout hebt gedaan, is tig berichten achterelkaar posten. Als het korter dan 24 uur is en jij het laatste bericht hebt geplaatst, is het de bedoeling dat je aanvullingen met de edit-knop maakt inplaats van weer een nieuw bericht te plaatsen.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op 24 augustus 2018 01:19:42 (32%)]

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose." - Disclaimer: ik post soms vanaf een tablet, het is geen doen om alle autocrrect, ontbrekende spaties en off-by-ones er uit te halen.
.

Vooreerst bedankt voor Uw compliment recht uit het hart.

Wat de opeenvolging van mijn berichten betreft:

Die zijn de neerslag van een ganse week opzoekwerk, omtrent de "Dalton" 'LP4000 4 channel master light processor', en de bijbehorende "RadiOhm" schuifregelaar carbon 10K-A.

Die info was vervolgens 'samengebald' in één bericht, (mijn allereerste bericht hier als 'teervoet', als newbie, dat in het 'Frans' was opgesteld, omdat ik het eerst op een Franstalige site had gepost, namelijk deze:

fr.audiofanzine.com/controleur-eclairage-divers/dalton/lp400...-processor

En dàt is tegen de regels. Hier post men in het Nederlands.

Nu zijn er wel 'verzachtende omstandigheden', omdat de informatie die ik postte vooral bestond uit de 'Engelstalige' gedrukte tekst achteraan op het achterpaneel van het Belgische (Vlaamse) apparaat.

Mijn tweede bericht (binnen 24 uur) over hetzelfde onderwerp, was een reactie op de (volgens mijn opinie, loze en onterechte) beschuldiging van 'spammen'.

Waarbij ik dan ook gebruik maakte om nog extra informatie over de "RadiOhm 10K-A carbon" schuifweerstand uit de "LP 4000" (die er daar 6 van heeft) mee te geven.

Voilà, en verdere reacties daarna waren antwoorden op de (positieve) posts van àndere leden van "Circuits-Online".

'k Denk niet dat het de bedoeling is dat je telkens eerst 24 uur wacht, eer dat je antwoordt op een post, hier in het Forum van Circuits-Online.

Maar helemaal achteraan, inderdaad staan er 3 berichtjes van me, die eigenlijk feitelijk snel achter elkaar gepost zijn omdat het telkens reacties zijn op een àndere post(er), en ze zijn apart beantwoord omwille van de leesbaarheid en de logica. Mijn excuses hiervoor.

Als ik in dienst van de 'geest' van de regels (de leesbaarheid en duidelijkheid van de posts op het forum) de 'letter' van deze regels gebroken heb, dan was dat om een 'positieve' bijdrage te leveren aan dit forum.

Soit, en kortom, hartelijk dank om me hier warm te verwelkomen in deze groep.

En als er nog spijkers op laag water (of eerder 'diodes op laagstroom', hier) gevonden dienen te worden, "Just shoot.." (figuurlijk gesproken hé, NIET lètterlijk.. "Schiet niet op de pianist.. hij doet zijn best..")

;)

Edward
Schaarbeek, (Brussels Gewest)

.
maartenbakker

Special Member

Op die drie berichtjes doelde ik ;) Ik had niet precies meegeteld.
"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose." - Disclaimer: ik post soms vanaf een tablet, het is geen doen om alle autocrrect, ontbrekende spaties en off-by-ones er uit te halen.
maartenbakker

Special Member

Geen spam in de striktste of net niet striktste zin van het woord, wel een nieuwkomer die als eerste post meteen ongewenst reclame maakt maar daar gelukkig eerlijk over is. Misschien een kandidaat om advertentieruimte aan te verkopen, of in elk geval om in een lijst van leveranciers te worden opgenomen.
maartenbakker

Special Member

Diamon

Golden Member

Weer een rijbewijs verkoper, 3 postings van pelejunior.
Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...
die samba was al een rare toen hij aangemeld was,
maar nu past hij zijn berichten ook nog aan met allerlei rare links

[Bericht gewijzigd door DK op 4 oktober 2018 17:34:48 (50%)]

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, Nieuwe CO labvoeding.
Thevel

Golden Member

Bezoek mijn neefjes' site: www.tinuselectronics.nl
maus0611

Golden Member

Welnee, komt vanzelf. Ze vreet geen brood...

Op 25 oktober 2018 22:02:53 schreef MarietjeGrolsch:
Heb op spotify hit lijst gemaakt met van allerlei soorten muziek. TITOM!

Spotifylijst naam: Grolsch (met naam: Mariertje Grolsch)

Vulle wille !

En het is niet eens te vinden op spotify... Dat vind ik dan weer zo jammer :P
Dok

Honourable Member

Marietje heeft een biertje teveel gehad? Kun je zo eens hebben..
Wie niet horen wil moet TV kijken.
Maar wij zijn toch geen boeren? Daarvoor moet je in het oosten van het land zijn.
'vroeger was alles beter'.
Shiptronic

Golden Member

https://www.circuitsonline.net/forum/view/message/2029313#2029313

Muziek voor boeren, wat moet daarmee?

[edit] was dus al veelvuldig gemeld.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op 25 oktober 2018 22:24:39 (16%)]

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
maartenbakker

Special Member

Nou stam ik voor de helft af van het geslacht Boer, dus om nou te zeggen dat ik er geen ben is overdreven, maar ik voel me alsnog niet aangesproken door zo'n pleelijst.

Het lijkt op het eerste gezicht misschien niet commerciel, maar is geen forumonderwerp en voldoet voor de verandering ook echt aan de definitie van spam (3 keer identiek gepost).
maus0611

Golden Member

Ik weet niet wat het wel is.. De list is niet te vinden, ik snap niet waarom iemand dan uberhaubt post hier .
bjokal

Golden Member

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"