bestellen bij farnell

Alleen berichten met de trefwoorden “breadboard” worden getoond. Alle berichten tonen

Jahoe, goed nieuws

vroeger moest je bij farnell 5 euro betalen indien je order onder de 50 euro was, nu niet meer :D
jammer genoeg betekent dit het einde van de IA's bij farnell (die werden overigens altijd goed georganiseerd)
'kheb vandaag dan maar m'n eerste breadboard bestelt, nu valt het af te wachten of de goede service hetzelfde blijft, volgende dag levering enz. (wat zijn we verwend :))

gr. Eagle

Eerst waren het atomen, dan waren het protonen, neutronen, elektronen, nog later waren het quarks en nu blijken het snaren te zijn...

breadboard is toegekomen, ik kan dus bevestigen dat de service hetzelfde blijft (hoewel ik dat nooit in twijfel heb getrokken :))
nu kan ik ook direct m'n klok testen als m'n microcontroller op tijd binnenkomt tenminste

Eerst waren het atomen, dan waren het protonen, neutronen, elektronen, nog later waren het quarks en nu blijken het snaren te zijn...

iedereen zegt altijd dat farnell duur is, maar m'n breadboard kost bij de elektrowinkel 22 euro, bij farnell 17 euro. M'n picprogrammer kostte er 42 euro, bij de elektrowinkel over de 50 euro
voor microcontrollers is farnell ook goedkoper (voor diegene die ik gebruik dan) en voor gewone diodes, transistoren is hij ook goedkoper
bij welke componenten is farnell dan zo duur?

Eerst waren het atomen, dan waren het protonen, neutronen, elektronen, nog later waren het quarks en nu blijken het snaren te zijn...