bwaa, ik vond het iets minder.
Ik heb de domotica cursus gevold (was wel leuk en interessant)
Daarna de proppeler course gedaan, die stak dan weer wat tegen, ik had er iets anders van verwacht...
Ik had heimelijk gehoopt op een gratis minikitje dat je kon proggen...
,zoals ze op de elektorlive site lieten doorschijnen. Want ze zeggen wel dat de taal heel erg op basic lijkt maar daar kom je pas achter als je het zelf aan het proggen bent.
tijdens de middag heb ik een beetje rondgedoold en tijdens de derde sessie heb ik dan maar besloten om een pcbtje te solderen bij elektor.
Als vierde sessie wou ik bascom doen maar die persoon was slecht verstaanbaar en toen er een of andere pipo afkwam met zo een draagbaar apparaatje met ingbouwde speaker ben ik het maar afgebold.
Ik ben uiteindelijk thuisgekomen met enkele stylo's, een pcb-bladwijzer, de accumonitor en de soundgenerator?(fzoiets), een velleman kerstboompje en sleutelhanger en 2 boeken (het groene elektronica boek en het compendium elektrotechniek)
Al bij al viel het nogwel mee, maar ik vind toch dat ze iets meer moeite mogen doen voor het wat jongere publiek dat zen broek nog op de schoolbanken verslijt.
btw heeft er iemand dat papier van die soundgenerator waar de link naar de source code stond, of is het gewoon de link naar de anoy-a-tron van julie-augustus nummer
e:/
Ik heb ook even bij delta gestaan, coole voedingen. Die hele 'ballenfabriek' was in de voeding zelf geprogrammeerd. Via een stroom meting bepaalde de voeding of het het juiste balletje was ja of nee.