TS aanduiding

Zouden de berichten van de TS op een of andere manier een kleine aanduiding kunnen krijgen? Ik zou dit handig vinden, misschien nog andere forumleden?

True story bro!
klein is fijn

Moderator

Je leest de startpost toch? Dan weet je meteen wie de TS is.

Ik scroll ook wel vaak nog een keer naar boven om te kijken wie die TS ook al weer was.

Zoals iedereen waarschijnlijk.
Als de berichten van de TS gemarkeerd zijn (kan subtiel blijven aan de linker kant), dan hoeft dat niet meer aangezien je meestal de TS zijn naam wil weten om zijn berichten te kunnen onderscheiden van de andere.

True story bro!

Ja, dat zou wel makkelijker zijn: b.v berichten van TS tussen zwarte strepen i.p.v. de grijze stippellijn.... B.V.

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Henry S.

Moderator

Blauwe naam ipv het zwart zou wel handig zijn.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Zou inderdaad wel makkelijk zijn, vooral bij langere topics.
De moderators vallen ook op door hun rode naam.

Dat kump er noe van....
"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
Lucky Luke

Golden Member

Ja, lijkt mij ook wel handig.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Thevel

Golden Member

Op 29 april 2010 20:55:12 schreef flipflop:
Sterk punt. Doen!

Helemaal mee eens, het lijkt mij ook wel handig, ik scrol ook nog wel eens naar boven.
Maar ik kan mij herinneren dat deze vraag al een keer eerder gesteld is en toen om een of andere reden werd afgewezen.

Op 29 april 2010 19:21:16 schreef Henry S.:
Blauwe naam ipv het zwart zou wel handig zijn.

Of anders in het rood misschien... ;-)

Nee, als het in een andere kleur kan voor mods, kan het ook voor TS lijkt me.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

De vraag is, in hoeverre het forum een standaard stukje software is, dat deze optie gewoon niet heeft. Is het closed source dan zit je gewoon klem. Maar dat zal wel niet. Maar dan kan het behoorlijk wat werk zijn om te vinden waar je aan moet klooien om het te maken wat we willen. En als er dan een update komt van de software (security fix), moet je de patch weer opnieuw aanbrengen. Gedoe. Ik zou daar geen zin in hebben.

Als CO op een zelf-gemaakt forumsoftware draait, dan is het voor de maker waarschijnlijk niet zo moeilijk. Maar of die zin en tijd heeft.....

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

als er gebruik gemaakt wordt van een template engine.

{assign var=firstpost value=""}
{foreach from=$posts item=post}
{if $firstpost == ""}
{assign var=firstpost value=$post}
{/if}

<a href="" {if $post->user == $firstpost->user}class="bluelink"{else}class="normallink"{/if}>{$post->user}</a>
{/foreach}

Zo iets (ongetest op Smarty Template Engine gebasseerd.

Ik weet wel dat het een open-source forum client is aangezien ze daar zo trots op waren/zijn ;-)

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

@REW; er wordt hier genoeg naar Tweakers gewezen, daar zit er vast wel een kluns die een stukkie code kan schrijven/regelen/toepassen :+

Dat kump er noe van....

Ik zou het eventueel kunnen doen.
Ik heb een grootte ervaring in PHP, HTML, Css, Javascript, MySQL

RoboticProgrammer

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl

@rew
Hier kun je lezen dat de code is geschreven door Jeroen Vreuls. Waaruit we dus kunnen afleiden dat het GEEN closed source is.

Dat het mogelijk is om de TS een kleurtje te geven kun je zien aan de mod's, daarbij kan het ook. Hoe moeilijk het is om dit ook voor de TS te doen kun je alleen maar beoordelen als je inzage hebt in de code. Oftewel voor ons stervelingen is dat gissen.
Ik vind het een goed plan om de TS te markeren. Hoe vaak bestaat een topic uit meerdere pagina's. Dan is het geen kwestie meer van even naar boven scrollen maar naar een andere pagina en weer terug en dat vind ik zeker lastig.

reading can seriously damage your ignorance
klein is fijn

Moderator

Allen, gissen naar wat voor code hiervoor handig is gaat lichtelijk offtopic. De vraag was of gewenst was, niet of het mogelijk was.
Jeroen is prima in staat om daar zelf een stukje code voor te typen, als de feature er komt.

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Frederick E. Terman

Honourable Member

Nou, mij lijkt het ook wel wat. Soms (je kent m'n enthousiasme) ga ik heel diep in op een bepaald punt, en dan zie ik te laat dat dat de topic starter helemaal niet was die ik zit te antwoorden.
Soms maakt dat niet uit, maar af en toe ondersteun ik zo per ongeluk een topic kaapje. :)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org
Henry S.

Moderator

Op 30 april 2010 14:57:58 schreef hennep:
@rew
Hier kun je lezen dat de code is geschreven door Jeroen Vreuls. Waaruit we dus kunnen afleiden dat het GEEN closed source is.

Maakt het dat open source? Ik zie nergens een linkje waar je de sources kan downloaden...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 30 april 2010 00:26:49 schreef rew:
De vraag is, in hoeverre het forum een standaard stukje software is, dat deze optie gewoon niet heeft. Is het closed source dan zit je gewoon klem.

Ik reageerde op deze opmerking. Volgens mij bedoelde REW hier met closed source, code door anderen geschreven, waarvan de source niet beschikbaar is.
Ik vond een opmerking op de site waarin staat dat het door Jeroen is geschreven, dus is het aanpasbaar. Dat wil niet zeggen dat het open source is.

reading can seriously damage your ignorance

Op 30 april 2010 14:26:54 schreef Periang:
@REW; er wordt hier genoeg naar Tweakers gewezen, daar zit er vast wel een kluns die een stukkie code kan schrijven/regelen/toepassen :+

Wat zal ik daar nu eens op zeggen :(

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Anoniem

ontoppic:

Ik vind het een prima idee.
al was het maar omdat reacties met als start "ik ben ook aan zoiets bezig, en dit is mijn probleem" makkelijker te kunnen onderscheiden.

kwestie dat we weten wie eerst was met een bepaalde vraag

Dat blauwe (groene, paarse of welke onderscheidende kleur dan ook) is verrekte handig om te zien of TS nog actief meedoet in de discussie. Zeker wanneer er al een 2e of zoveelste pagina gevuld wordt met tips, hints, schema's e.d. van mede-CO'er die juist willen helpen.

Hoe vaak gebeurt het niet (ik bedoel : wel) dat TS een berichtje post, diverse CO'ers op het probleem duiken en dat er van TS nooit meer iets wordt vernomen ?

@KIF: Bij hoeveel postings van verschillende CO'ers gaat er een verzoekje richting Jeroen ?

Van elk bezoek aan CO leer ik weer meer...

@Fredjuhh; het is positief bedoeld, omdat REW zich nogal afvraagt wie dan toch een code aan zou kunnen passen.

Nu we weten dat Jeroen Vreuls de code heeft geschreven mogen degenen die de aanpassing graag willen hopen dat hij overstag gaat.

Dat kump er noe van....