plaatjes aan berichten toevoegen

Mods, ik vraag mij al tijden af waarom het toevoegen van plaatjes bij berichten op CO zo (relatief !) ingewikkeld is. Het heeft mij er in elk geval tot nu tot van weerhouden om bijvoorbeeld plaatjes van mijn projecten te laten zien.

Bij alle andere sites die ik bezoek (diyaudio, Marktplaats, Ebay, om maar enkele van de vele voorbeelden te nomen, kun je na het intypen van je berichtje gewoon in een apart blokje plaatjes op je computer opzoeken en gelijk invoeren.

Het is absoluut geen kritiek maar ik vraag me gewoon af waarom jullie het niet ook zo doen. Heeft dat met kosten van hardware en/of software te maken?

Kost (veel) schijf ruimte, belasting van de server, veel extra data verkeer. En ik denk niet dat de meeste hier het nodig vinden. Even uploaden op uploadarchief / eigen site is niet zoveel moeite imo.

Arco

Special Member

Wat heet ingewikkeld? Uploaden naar bijv. uploadarchief kost nog geen halve minuut...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
maartenbakker

Golden Member

Of op je eigen webruimte neerzetten natuurlijk.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Uploadarchief vind ik niet alles. Bij een aantal hits zie je alleen maar een meding dat je afbeelding te veel dataverkeer genereert. Photobucket oid doet het gewoon....

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Arco

Special Member

Meestal een duidelijk teken dat je je afbeelding voortaan wat kleiner moet maken... ;)

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com