Tja de vraag is simpel denk ik: ik zoek deze lasermodule die o.a. zit in Denon en Sony CD-spelers.
Heeft iemand nog zo'n ding liggen uit een CD speler of ander apparaat?
Hij moet uiteraard wel werken, want een defecte heb ik al.
Defecte modules resulteren in overslaande CD's of CD's die totaal niet gelezen kunnen worden, voor degenen die het niet weten.

Groetjes

Sven

Mijn moeder heeft laatst een CD speler met interface kaart gekocht. Nu blijkt dat het laatje kapot, maar de rest doet het nog.
HEt is een
CDU33A-01
Is dat wat je zoekt ??

Op wo 01-05-2002 18:34:09 schreef Stefan:
Mijn moeder heeft laatst een CD speler met interface kaart gekocht. Nu blijkt dat het laatje kapot, maar de rest doet het nog.
HEt is een
CDU33A-01
Is dat wat je zoekt ??

hmm niet echt, het typenummer van de module is dus KSS 152A. Ik heb het nodig voor een denon DCD 800 CD-speler

Groetjes

Sven

volges mij heeft mijn broer zon ding en heeft ook al eens het probleem.... al eens geprobeerd hem te rijnigen ? is ook HEEL vaak het probleem... en anders kan ik em vragen of hij hem ook erges kan bestellen als je dat wilt.

Hmm deze heb ik gecleand en toen bleek er een miniscuul krasje op het lensje te zitten, Tja, dan doettie het neit helemaal goed meer.
Dus reinige = reeds gepoogd

Bedankt voor de tip anyweg. Heeft er trouwens wel iemand reinigingstips? want ik vindt het een enorm gepiel en moet er nu weer 1 doen voor mijn pa.

Groetjes

Sven