gebruik van sticky topics

hallo

is het misschien een idee om de verzameltopics sticky te maken (als dat mogelijk is).
dan doel ik op de topics als showyourprojects, leukste gratis aanwinst, rariteiten etc.
ik kom nu nog wel eens van die verzameltopics tegen die ik nog niet eerder had gezien (zoals het rariteitentopic, dat ik net pas tegenkom).

Omdat het van die constant doorlopende topics zijn leek het me misschien wel handig om die bovenaan te houden. ik ben af en toe flink aan het zoeken naar zo'n topic

just an idea

timberleek

en dan voorkom je ook dat mensen een topic aanmaken om iets te showen, aangezien ze dan bovenaan de showtopics zien (de meesten zullen dan concluderen dat ze daar een reply kunnen posten in plaats van een nieuw topic te starten)

Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval

sticky topics kan je helaas niks in posten dus dan zouden ze de rechten voor die topics en reguliere bezoekers moeten veranderen.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

en dat kan waarschijnlijk niet, aangezien ook faq en dergelijke sticky zijn.

Enige overeenkomst tussen wat hierboven staat en de werkelijkheid berust op puur toeval

My lijkt het beter om er een vast woord of afkorting in de zetten zodat het zoeken ernaar makkelijker is.

IA = Inkoop actie
AC = Animo check
SC >>>>>> Show case

Sticky lijkt mij niks want ik ben niet zo een lieve hebber van lange topics.

klein is fijn

Moderator

Een tijdje geleden is er een soortgelijk punt op de todo list gezet.