Ik denk dat Tommeke hiermee wel voldoende weet: deze versterker haalt de door hem gewenste 150 Watt.
Hulde aan hakselpiloot en High met henk voor alle moeite.
Ik denk dat Tommeke hiermee wel voldoende weet: deze versterker haalt de door hem gewenste 150 Watt.
Hulde aan hakselpiloot en High met henk voor alle moeite.
Special Member
Maar mijn stelling: misschien gaan ze eens doen wat ze beloven klopt dus ook.
MARQUANDT maakt eindelijk eens dingen waar die ze beloven, dus mensen voor een low cost versterker is het maybe interresant om eens te gaan meten en doen. uiteraard is er nog weinig bekend qua kwaliteit, maar das toch persoonlijk.
Ik zelf heb een tering hekel aan sony spul omdat ik er gewoon geen mooi geluid in vindt zitten. Ken mensen die het helemaal geweldig vinden, maar zelfs high end versterkers van 8000 euro vindt ik van sony niet klinken, ik vindt het klinken of de eindtrap nie lineair is. Luister nog leiver naar een veel ouwere en goedkopere eindtrap. geluid kwalietie blijft gelukkig wel persoonlijk.
Maar ben wel blij dat die echte fake vermogens eindelijk over zijn. Want een supertech met 300 W erop en die maar 25 W geeft is wel werg bagger. en marquandt had hier ook een handje van
ik denk dat tommeke schrikt van wat een verhaal het is geworden maar ik ben ook nieuw en heb weer wat geleerd en weet ook wat meer over mijn versterker. high met henk bedankt! blijft vreemd dat er niets over de fabrikant te vinden is.
[Bericht gewijzigd door hakselpiloot op woensdag 24 maart 2004 12:40:09
Special Member
ben er zelf ook behoorlijk wat wijzer van geworden.