Waar en wanneer vinden er beurzen (Hobby, Elektro) plaats in de regio Groningen, Drenthe en Friesland (of anders)? Voornamelijk Elektronica en PIC gebaseerd?
Dus waar je: componenten kan aanchaffen, etsmiddel, kennis kan maken met hobbyisten en hun projecten, etc...
[Bericht gewijzigd door BMWTouring op (36%)]
24 sept. a.s. Lichtmis bij Zwolle. Een hele leuke markt.
Er zijn ook altijd wat CO hangjongeren/ouderen te vinden 

Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Roches
Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
Eindelijk heeft mijn vrouw dat weekend ook vrij en kan ik dus rustig eens een keer die kant op.
Eens snuffelen....
Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Weet ik, daarom probeer ik ook de avond tevoren te komen
en dan zo dicht mogelijk in de buurt.
[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op (10%)]
Tidak, gewoon in een achteraf hoekje bij de Lichtmis gaan staan, met een beetje geluk bouwen ze om je heen 
Maar even zonder gekheid, waarom bel je De Lichtmis niet even op en vraag wat er mogelijk is. Als je voor de opbouw v.d. markt 's-ochtends begint weg bent is het misschien geen probleem voor hun. Er zijn ook altijd wel buitenlandse (Duits) standhouders, die overnachten tenslotte ook ergens in een campertje.
Anders aan de andere kant v.d. snelweg bij De Koperen Hoogte.
Tidak Ada
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Potverdrie, bijna ge(licht)mist deze!
Wie is die meest linkse persoon op de foto eigenlijk?
Op 14 september 2011 16:20:00 schreef leime:
Er is dit jaar minder parkeergelegenheid dan normaal vanwege de vele regen.
Vorig jaar zelfde verhaal.
[Bericht gewijzigd door Jochem op (20%)]
VanDee
I'm not a complete idiot -- Some parts are just missing.
Op 21 september 2011 13:31:26 schreef Jochem:
Wie is die meest linkse persoon op de foto eigenlijk?
Ik meen @Benadski
Jochem
Jochem