philips lcd tv 22PFL5403D/10 geen beeld

De foto die ik heb geeft geen duidelijk beeld van de binnenkant van het panel maar juist van de achterkant waar een roetplek te zien is, dus niet erg educatief te noemen.

Lampen zijn soms los te krijgen, lengte en dikte opmeten en googlen maar. Let wel op dat niet alle buisjes dezelfde stats hebben. Via een afgeleide webwinkel van ASWO kun je er misschien 1 vinden.

Ik heb de tv in elkaar gezet en de kapotte buis als ena bovenste geplaatst. Als je de tv aanzet zie je er vrijwel niets van. Dus problem solved :D

Iemand nog tips dus probleem is heb even beeld en dan valt die uit
Ik ga nieuw invertorbordje bestellen transfotjes meten goed.

Hallo mijn probleem met deze tv is opgelost het probleem was dit
dus ik had de zekering vervangen voor 3A dit omdat ze me verteld hadden dat er een 3A in moet maar er moet een 5A in.Nu speelt die weer perfect.

bjokal

Golden Member

Tsja, ik weet ook niet beter. Het staat toch echt zo in de door philips uitgegeven service bulletin ;)
Vreemd genoeg heb ik ze nog nooit terug gezien na het vervangen van die zekering (en die 4 c-tjes! )

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"

Ja ik vind het ook vreemd maar in ieder geval de tv speelt terug goed en dat is het belangrijkste.

tv speelt nog altijd perfect,zonder enig probleem.

Tv nog altijd spelend en oke.

Tv gaf te straks kleurruis verstoord beeld,nu is het terug ok tv staat in keuken.morgen nog eens checken.

Via Aliexpress per bosje van 10 of via ebay??

Ja weet ook niet wat er toen aan de hand was,maar tv speelt nog altijd goed zoals het hoort te zijn.

Tv,terug defect gegaan,probleem opgelost,was een elco in de voeding die bol stond.