Video & TV actueel ?

Wordt het geen tijd om het forum video & TV in naam te updaten, er zijn dit jaar nog iets van tien topics over video geweest. Nu lijkt het of je voor een pobleem met bv een dvd speler niet terecht kan.

www.pa4tim.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch
maartenbakker

Special Member

Sterker nog, alle topics (bijna alle dan toch) gaan daar over video, als tegenhanger van audio... Prima naam dus eigenlijk.

Overigens is DVD wel een typisch cross-over product; het is ook een beetje een audio-apparaat. Dat zou wel een reden kunnen zijn om het woordje explicite in de naam van de rubriek op te nemen.

"The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Daar heb ik inderdaad even niet aan gedacht. Daar heb je wel gelijk in.

Ik dacht als niet TV-man bij video aan een videorecorder. Zeker omdat er video en TV staat. Als video hier voor beeldverwerking staat dan is het eigenlijk een beetje dubbel op. Zeg maar zoals wanneer je zou schrijven "audio en versterkers" niet helemaal een goed voorbeeld want " een audio" is niet in gebruik als roepnaam voor een soort apparaat of signaaldrager. En om het topic nu analoge en digitale beeldverwerking te noemen, wordt ook weer zo'n mond vol en gaan mensen dadelijk nog vragen over photoshop stellen ;-)

Maar ik moest er aan denken vanwege de DVD en andere beeld-apparatuur. Maar blijkbaar is het geen probleem, er staan tenslotte niet steeds topics over DVDs in algemeen ofzo.

www.pa4tim.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook oud en exotisch