het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Arnhem en Oosterbeek lagen ze laatst ook nog, weet niet hoe het nu inmiddels zit en weet ook niet of dat dan wel interessant voor je is: je woonplaats staat niet in je profiel.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik woon in het altijd gezellige Breda.

Ook in Steenbergen(NB) heb ik het geprobeerd.

Het was gewoon een leuk hebbedingetje geweest, maar om er nu speciaal een stuk voor te gaan rijden hoeft voor mij dan ook niet. Gewoon zonde dat ze utiverkocht zijn hier

Bij de blokker, 2 NMH AAA batterijen voor 1 euro!

De actie van 100$ gratis spullen bij SparkFun begint om 9:00 AM MST, wat 17 uur bij ons (in nl) is. Misschien dat iemand daar iets aan heeft.

Wie gaat er eigenlijk allemaal bij SparkFun bestellen donderdag?

ik wil wel maar heb de mogelijkheid niet. :S dus als je een gaatje overhoud..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ik was wel van plan een zooitje dikke (en dunne) AVRs en PICs te bestellen ja. Verzending is een euro of 20 als je geen zware dingen bestelt.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag

thx voor de tip.. ik ga er zeker wel wat bestellen.

alleen bang dat de site plat zal gaan

pasgeleden kon je een gratis maaltijd bestellen bij een site, maar een half uur van tevoren was de site al down. Dit ging nog om een NL'se site met dus een beperkt aantal bezoekers.

Als het werk.. dan staat mijn bestelling er zeker bij

[Bericht gewijzigd door QuuN op maandag 4 januari 2010 19:52:23 (57%)

100$ gratis bij Sparkfun? Waar vind ik daar info over?

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!
Lucky Luke

Golden Member

Op 4 januari 2010 19:05:45 schreef Iemand:
De actie van 100$ gratis spullen bij SparkFun begint om 9:00 AM MST, wat 17 uur bij ons (in nl) is. Misschien dat iemand daar iets aan heeft.

Wie gaat er eigenlijk allemaal bij SparkFun bestellen donderdag?

Wat gaan ze eigenlijk doen met dingen als belastingen enzo?

En wanneer zie je of je idd gratis spullen hebt? Ik wil best $100 aan gratis spullen, maar om zomaar $100 dollar te betalen, dan ben ik daarna zowat blut (Ja, arme student he)

Ok, eigenlijk zou ik dit natuurlijk aan sparkfun zelf moeten vragen... (edit: DONE)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Bernardski, dat vind je bij https://www.sparkfun.com

Lucky Luke, als het goed is wordt er gewoon $100 van je bestelling af getrokken. Bestel je voor 103 dollar? Dan betaal je 3 dollar en je verzendkosten.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag

Hoe zit het dan eigelijk met die belasting-kosten?
Betekent dit voor België extra kosten?

Waarom speciaal voor belgie? De winkel ligt ergens in de US.
Oh en ze doen maar 1000 bestellingen hè. Waarschijnlijk komt minimaal het kwadraat daarvan in het eerste kwartier winkelen.

Misschien kan een MOD dit even afsplitsen. Het is een interessante aanbieding, maar verdient vanwege de lengte misschien een eigen topic.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag
Tidak Ada

Golden Member

Op 4 januari 2010 20:53:59 schreef stienoo:
Hoe zit het dan eigelijk met die belasting-kosten?
Betekent dit voor België extra kosten?

De Be-douane schijnt in deze tamelijk actief te zijn..... Maar het gaat om het bedrag op de factuur, dus misschien is er een gerede kans???

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op maandag 4 januari 2010 21:34:51 (14%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
bjokal

Golden Member

Ziet er leuk uit, die sparkfnu actie :-)
Alle detials zijn hier te vinden

Ben beniewd hoe snel ze bij de $100.000 limiet zijn die gesteld is.

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
Lucky Luke

Golden Member

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
free_electron

Silicon Member

eh , die 100$ is kost van merchandise....
je betaalt WEL de tax en de shipping !! het is dus niet 'gratis' zoals velen denken !

In de VS mag je dingen gratis weggeven. das uw probleem als je er je broek mee scheurt. zolang de Tax erop betaald wordt aan vadertje staat is het in orde.

9 Mountain standard time.. das 8 Am smorgens voor mij... kwestie van alles in te vullen en op 'post' te klikken om exact 8 AM. als paypal dan nog wil meewerken....

[Bericht gewijzigd door free_electron op maandag 4 januari 2010 23:52:46 (23%)

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

gelukkig is tax and shipping niet zo veel :P, ik ga idd dat idee doen F_E

Die website gaat zoooo door z'n knieën, niemand kan meer klikken.

If you want to succeed, double your failure rate.
free_electron

Silicon Member

@jochem : zwartkijker. Tis het proberen waard. Ik zal mijn ordertje klaarstaan hebben tot aan het punt waarop ik 'place order kan klikken.' om exact 8:00:01 klik ik. ( mijn computer is gesynct op de nist timeserver )

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Proberen kan altijd :D

Maar zo'n unintended manual DDOS hoef je geen zwartkijker voor te zijn om de gevolgen in te zien.

If you want to succeed, double your failure rate.

Ok, eigenlijk zou ik dit natuurlijk aan sparkfun zelf moeten vragen... (edit: DONE)

Zie je eigelijk in de winkel (bij het winkelmandje) de korting?
En, hoe hoog is die tax eigenlijk? Start het om 8 AM of 5 PM?

Start om 9AM MST, dus 8AM bij free en 5PM bij ons.

Tax hangt er vanaf hoe gunstig de douane je gezind is.

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Voorzover ik het heb begrepen, moet je In de VS de tax betalen in de staat waarin je woont. Woon je in de staat van aankoop, dan betaal je direct aan de leverancier, woon je in een andere staat, dan moet je het zelf regelen.
Dat geldt dus niet boor export!! Je bent dan alleen BTW en importbelasting in je eigen land verschuldigd.
Zelfs als ik iets via een kennis in de VS koop en hij voor de export zorgt, ben ik geen state tax verschuldigd, is mijn ervaring met eBay.

Tax is in de VS afhankelijk van de staat: Zijner veel Democraten in de regering, dan is hij hoger; in een Republiekleinse staat zal hij lager zijn. Ik dacht zo tussen de 7 en 12 %

Als de douane het hier laat versloffen, dan hebben ze pech gehad en ik geluk :)
Invoerrechten betaaal je alleen over de goederen, niet over de verzend- en verpakkingskosten BTW is anders.

@free:
Kan je niet met e-Snipe en verwante diensten weken?

@Iemand:
BTW zal je bekend zijn; importheffing vind je op de site van de douane.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 5 januari 2010 13:13:09 schreef Iemand:
[...]

Zie je eigelijk in de winkel (bij het winkelmandje) de korting?
En, hoe hoog is die tax eigenlijk? Start het om 8 AM of 5 PM?

tax is gewoon de 19% BTW, dit over het hele bedrag inc verzenden.
hier komt nog wel de kosten van douane bij, ik dacht rond de 12,50.

Tidak Ada

Golden Member

Lidl NL Heeft donderdag a.s. stekerblokken in de aanbieding !!!

Er zitten 10 R/A contachten in, die niet schuin staan.

http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_26325_01_b_20091228150153.jpg
(waarom doet dat plaatje het nou ineens niet?? :( )

Site: http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/SID-C494E880-5BC3F6EB/lidl_nl/hs.xsl/o…

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten