het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Plaatje:
http://www.lidl.nl/static_content/lidl_nl/images/NL/NL_26325_01_b_20091228150153.jpg

Dat zijn beste contactdozen!

Zijn we met zijn allen niet goedkoper uit als we alles in 1(of iets meer) bestellingen laten zenden? dan zit je nog wel met tax, maar geen shipping!

Tidak Ada

Golden Member

  • Heb je kans dat de invoerrechten véél hoger worden.
  • BTW blijft gelijk in procenten
  • Amerikaanse TAX hoef je niet te betalen (geen ingezetene en export)
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Niet helemaal correct Tidak, de btw en/of omzetbelasting die betaald moet worden moet over het gehele bedrag, inclusief verzendkosten(!), betaald worden. Dus als de verzendkosten relatief lager zijn bij een grotere verzending kan je met de belastingen wel degelijk goedkoper uitkomen.

Op 5 januari 2010 14:48:50 schreef JuuL:
Dat zijn beste contactdozen!

Best groot, maar ook best onhandig omdat, zoals de inzender al vermeldde, ze niet schuin staan.

Just find out what you like and let it kill you

Als je goed naar het plaatje kijkt juist niet onhandig, ze staan niet schuin maar haaks, beter dan schuin!

Op 5 januari 2010 17:16:13 schreef _Danny_:
Als je goed naar het plaatje kijkt juist niet onhandig, ze staan niet schuin maar haaks, beter dan schuin!

Je hebt gelijk, weer niet goed opgelet :-(
Maar 2 dikke adapters naast elkaar gaat nog steeds niet lukken. Om en om natuurlijk wel :-)
En ook nog beveiligd tegen overspannen mensen en kinderen, wauw!

Just find out what you like and let it kill you

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_10524.htm

Komt die link aan? Zo nee, even postcode 4102 intikken en dan bij het eerste tabje van donderdag kijken.

Die boorstandaard, zouden daar ook dremels in passen? Hij ziet er namelijk klein uit.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag
Tidak Ada

Golden Member

Op 5 januari 2010 17:00:53 schreef _Danny_:
Niet helemaal correct Tidak, de btw en/of omzetbelasting die betaald moet worden moet over het gehele bedrag, inclusief verzendkosten(!), betaald worden. Dus als de verzendkosten relatief lager zijn bij een grotere verzending kan je met de belastingen wel degelijk goedkoper uitkomen.

Ik weet niet of dat voor zendingen uit het buitenland ook geldt. Overigens gaat het voornamelijk om invoerrechten.

Ik heb ooit eens een verkeerde zending uit de VS ontvangen en moest daar zo'n 30% invorrecht over betalen,zonder dat ik wist wat er in het pakket zat!! Dat mocht ik pas na betaling openen. Ook de vrachtbrief mocht ik niet vooraf inzien.
Het bleek iets totaal anders te zijn dan wat ik had besteld (vergissing van de verkoper!!)
Het bedrag kwam niet in anmerking voor terugbetaling, wegens "administratiekosten". Dank u!! :(:(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Heb 'm al in real life gezien, passen geen dremels in. Vondt de constructie enigzins gammel. Heb zelf een boorstandaard van Bosch van +/- 30 jaar oud, tsja zo maken ze het niet meer.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
bjokal

Golden Member

Op 5 januari 2010 16:18:41 schreef nickMMM:
Zijn we met zijn allen niet goedkoper uit als we alles in 1(of iets meer) bestellingen laten zenden? dan zit je nog wel met tax, maar geen shipping!

Leuk idee, maar voor de sparkfun actie geldt een korting van $100 PER BESTELLING ;-)

Als je korting wilt, moet je dus zelf bestellen.
Tenzij er natuurlijk een aantal mensen maar een paar goedkope dingetjes willen hebben, dat is dan wel in 1 bestelling te combineren.

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"

Op 5 januari 2010 14:48:50 schreef JuuL:
Plaatje:
[afbeelding]

Dat zijn beste contactdozen!

WOW. daar wil ik er wel twee van hebben. Morgen maar even uit m'n werk langs de Lidl

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Op 5 januari 2010 17:26:26 schreef mr.stijntje:
http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_10524.htm

Komt die link aan? Zo nee, even postcode 4102 intikken en dan bij het eerste tabje van donderdag kijken.

Die boorstandaard, zouden daar ook dremels in passen? Hij ziet er namelijk klein uit.

Ik heb'm hier in Belgie gekocht, in mijn versie gaat enkel een echt boormachine, men aldi dremeltje helaas niet...
(gelukkig moet men vader toch niet veel z'n boormachine gebruiken:+)
Als je wil kan ik wel een de binnendiameter meten (als ik hem vind :p)

Mijn vader heeft op de lts vroeger zo'n hele goede standaart gemaakt voor een boormachine. Doet het heel goed en is heel precies, in de vakantie in 50 sensemir plaatjes 4 gaten geboort met mal. De grootste afwijking was 2 mm en dat was helemaal geen probleem.

Jammer dat er geen dremel in past.
Ik heb een mooie gezien, maar die kost weer 60 pegels.. Dat is momenteel iets teveel van het goede voor dit studentje.

[Bericht gewijzigd door mr.stijntje op dinsdag 5 januari 2010 19:00:35 (17%)

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag

Op 5 januari 2010 18:27:44 schreef watchout3:
Ik heb'm hier in Belgie gekocht, in mijn versie gaat enkel een echt boormachine, men aldi dremeltje helaas niet...

Als de dremel dunner is dan het gat dan kan je een aanpassingsring maken. Ik heb er een tijd geleden een gemaakt voor een proxxon in een antieke boorstandaard.
zie http://www.schematheek.net/index.php?p=forum/topic&t=41#2053 voor foto's.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Iemand nog een idee of er nog ergens een IA loopt met Raaco tussenschotjes 35-52 mm ??

Ik heb zo'n batterijtester in de Aldi gekocht van 5 euro.
heel nauwkeurig,nagemeten met Fluke en Mastech.

Hoeveel gaat het nu eigenlijk precies kosten als je van de free-day gebruik maakt, vanuitgaande dat je $100 besteed en €26 verzendkosten hebt?

Ik denk zo'n 60 euro, alles meegerekend, kan iemand dit narekenen / bevestigen?

Als het namelijk klopt dan heeft het voor mij eigenlijk weinig zin om bij sparkfun te bestellen morgen.

bjokal

Golden Member

Als de douane je pakketje met rust laat kost het je alleen de verzendkosten.
Je weet echter nooit wat de douane doet.
Tot nu toe heb ik nog meer 2 keer extra moeten betalen (van enige 10-tallen pakketjes).
Een enorme doos met €700 aan handel via EMS verzending kwam zonder extra kosten aan, en een kleintje via de post van €60 niet.
Het blijft een soort russisch roulette ;-)

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"

Op 5 januari 2010 21:54:04 schreef Dominic:
Iemand nog een idee of er nog ergens een IA loopt met Raaco tussenschotjes 35-52 mm ??

Ik denk het niet nee, ik ben anders ook wel geïnteresseerd :)

Voor degenen die bij de Aldi kastjes gekocht hebben.
Ik heb er een jaar of wat geleden ook twee gekocht, en eveneens geen tussenschotjes.

Ik heb dit opgelost door van relatief dun wit karton (kom je vaak tegen in foto-enveloppen ed.) een aantal tussenschotjes op maat te snijden.
Gewoon even de maat van het bakje opmeten, en aftekenen op het karton met potlood. Vervolgens uitsnijden met een stanley mes langs een lineaal.

Je moet er dan niet al te zwarte dingen in willen proppen, maar voor onderdelen als c'tjes en torretjes gaat dat prima!

zonder prutsen kom je nergens!

De huidige lading kastjes van de aldi komen met 33 vakjes, en 32 tussenschotjes.

Die 32 tussenschotjes kan je netjes opbergen in 1 van de latjes....

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Heb vandaag de boorstandaard van de Lidl aangeschaft.

De ring waar de boormachine in geklemt dient te worden is 42,8 mm.
Aangezien de dremel 18 mm. is zal ik hiervoor een verloopring maken.

Wat de speling betreft kan ik jullie nog wel op de hoogte houden.
Het is inderdaad niet zo'n sterke constuctie maar voor €10,00 mag je niet te veel verwachten toch.

Niets is onmogelijk het is alleen nog nooit met succes geprobeerd.
Tidak Ada

Golden Member

Vanochtend twee van die contactblokken bij de Lidl gehaald (ondanks dat ik er vorige week geskimmd ben :( ).
Beslist het geld waard.
Zelfs de kinderbescherming loopt soepel!

Die skimmerij bleek toen m'n pas bij betaling geblokkeerd was. Schijnt een bende geweest te zijn. Vermoedelijk hebben ze zich laten insluiten.....:(
Gelukkig niets afgeschreven :)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - &#8224;

Dit topic is gesloten