het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

mij is het ook gelukt :)

http://i47.tinypic.com/2druxkj.jpg
grappige foto trouwens

mijn lijstje:

RFID Reader ID-12 1 $29.95
RFID Reader Breakout 1 $0.95
Bluetooth SMD Module - Roving Networks 1 $34.95
Relay SPDT Sealed - Mini 10 $17.60
OpenLog 1 $24.95
Rotary Encoder 1 $2.95
RFID Tag - 125kHz 2 $3.90
Bus Pirate 1 $29.95
Bus Pirate Cable 1 $4.95

Een hoop prullen dus, maar ik ben er blij mee :D

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 8 januari 2010 13:00:09 (1%)

En afgelopen .... 100.000 was given away in 1h 44m and 50s ...

100K weg gegeven het is afgelopen

//Project Quadrocopter 2.0 in progress //dsESC4x //PIC32Flight

Omg, bij mij heeft hij de site niet één keer geladen :(

jammer :( ik kon er ook al niet door komen. wat ik al voor spelt had maar goed wou toch de proef op de som nemen.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!
Lucky Luke

Golden Member

Nou, dat gaan we dan zien in SYP zeker...

Ik ben er nog steeds niet doorgekomen. Plan was:
Dual head gearbox
tank rupsbanden
Acelerometer
wat scratch 'n dent / magazijnopruimingswinkeldochter boardjes

Degenen die het wel gelukt is gefeliciteerd! En show die dingen in SYP!
Ik vind het nog steeds een leuke actie BTW (lees overal* van die negatieve kritieken van mensen die er ook niet doorkwamen en nu dus flink boos aan het zeuren zijn). Ik had van tevoren ook al het idee dat het wss niet zou lukken, maar niet geschoten altijd mis. En nu zit ik tenminste niet met een "had-ik-maar".

*Overal is dan: op andere sites die iets van een reactiemogelijkheid hebben, zodat ik kan zien (van degenen die er wel doorgekomen zijn) hoe ver ze zaten. Zodat ik kon stoppen op 100K, en dus niet nodeloos zit te proberen. Dat is tijdverspilling.

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op donderdag 7 januari 2010 19:03:05 (17%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik ben niet boos, waarschijnlijk ligt het gewoon aan hun server, niemand bepaald wie er geluk heeft of wie niet...

Nou ben niet boos hor :) vind het alleen erg jammer, maar goed volgende keer beter he.

www.tinuselectronics.nl Because DIY Electronics Matters!!!!

Hier is het ook gelukt :D
COM-00680 LED Light Bar - White 32x $113.92

[Bericht gewijzigd door xantus op donderdag 7 januari 2010 19:36:10 (47%)

Mij ook niet gelukt, helaas. Ik had de 3pi robot op het oog ... Eerlijk gezegd ben ik redelijk verbaasd dat het nog zo lang heeft geduurd voor de poen op was! Als ze mij een ton hadden gegeven was het veel sneller op geweest :P

free_electron

Silicon Member

DRAT ! . compleet vergeten ... ah well. der was toch niet echt iets wat ik nodig had

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Ik gelukkig ook vergeten, ook geen tijd voor eigenlijk en ben blij dat ik nu niet gefrustreerd heb hoeven F5'en voor spullen die ik niet nodig had :D

Op 7 januari 2010 16:25:20 schreef JuuL:
[...]Zeker erg interessant! Ze zeggen van wel:

- Probe attenuation: X1/X10±2%

Hm, ze 'zeggen' wel meer bij dx, maar misschien is het gewoon waar hoor.

If you want to succeed, double your failure rate.

Zo bedoelde ik het niet, daar ga ik ook van uit ja.

http://2giftswholesale.com/images/HG-SOLAR.jpg

Leuke goedkope gadget van dealextreme Solar Powered Flip Flap Flower Plant voor nog geen €3.50 (filmpje). Er zijn er nog veel meer, zie bijv hier.

Dan vond ik die probes van je interessanter (hoewel ook geen aanbieding maar gewone prijs in 'vast' assortiment). Zo'n plant vang je op elektronica-gebied weinig mee aan. Ik heb een vergelijkbare in m'n kerstpakket gehad ooit.

If you want to succeed, double your failure rate.

ach, het is een leuke stunt.
Het is gratis dus bull shit als mensen lopen te klagen dat ze er niet op kwamen enzo. Dat is toch logisch.
Ik had wat van die veel te dure humidity en barographic pressure sensors willen bestellen, vond het een mooi kansje.
Over het algemeen is sparkfun altijd wel redelijk prijzig.
Misschien is het een leuk idee voor Niels ;)

Ik heb het niet meer kunnen proberen, had om 5u een gesprek in den Bosch.

Zouden de mensen die er wél doorheen gekomen zijn willen posten hoeveel ze uiteindelijk kwijt zijn aan de verzending en dergelijke? Ben ik wel benieuwd naar.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag

Volgens het verslag op Sparkfun zijn er 18 nederlanders doorheen gekomen.

Tja, het was te verwachten...

Ik ben eigenlijk ook wel geinterreseerd in de kosten.

de verzend kosten zijn nooi zo hoog.
Je kan gewoon onverzekerd via de post voor iets van 14 dollar ofzo.
Nog nooit tax hoeven betalen op bestellingen van sparkfun

Op 8 januari 2010 10:01:14 schreef mr.stijntje:
Zouden de mensen die er wél doorheen gekomen zijn willen posten hoeveel ze uiteindelijk kwijt zijn aan de verzending en dergelijke? Ben ik wel benieuwd naar.

Ik heb voor de verzekerde express service (1-3d) van FedEx gekozen, en dat kostte me ±18 euro.

Op 8 januari 2010 10:13:02 schreef _Danny_:
Volgens het verslag op Sparkfun zijn er 18 nederlanders doorheen gekomen.

en 2 belgen :)

GJ_

Moderator

Op 7 januari 2010 20:22:02 schreef free_electron:
DRAT ! . compleet vergeten ... ah well. der was toch niet echt iets wat ik nodig had

Duh, dan had je dus ook geen voordeel gehad, sterker nog, dan was iedere cent zelfs weggegooid geld.
Je word niet rijk van het geld dat je verdiend maar van het geld dat je niet uitgeeft ;-)

..en ik ga dus ook nooit rijk worden

Het is mij ook niet gelukt..wel jammer, heb flink zitten klikken die anderhalf uur..was mooier geweest als ze alleen mensen de korting gaven die al een half jaar geregistreerd waren ofzo..maar het was hun natuurlijk ook om de promotie te doen..

Ik heb nu seeedstudio gevonden, ze hebben een hoop dingen die SF ook heeft en ze zijn iets goedkoper. Ook zijn de verzendkosten lager..
Iemand ervaring met hen?

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 8 januari 2010 15:24:49 (1%)

seeedstudio is prima. Ook prima service nadata ik een dead-on-arrival had. gewoon meteen gratis een 2e opgestuurd gekregen.

Ziet er goed uit. Heb even rond gekeken, de prijzen zijn zeker niet slecht. :)

Dit topic is gesloten