Rosmalen 2010

Ik ga morgen, per auto, vanuit amersfoort, vertrek wrsch. 11:00 ofzo, meerijders zijn welkom.

CO: iemand (weet niet meer wie) had belangstelling voor IC pijpen. Kan ik die bij de stand afgeven?

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Ik ben er ook weer met Eleshop :) Dit keer weer een stand erbij en soldeerdemonstraties (vergroot live op een 42" plasma). Hopelijk wordt het weer net zo druk als voorgaande jaren! We staan op de bovenring, d52/d53/d54. Kom op tijd langs want we hebben een paar leuke acties en OP=OP ;)

[Bericht gewijzigd door Elektronicanet op vrijdag 12 maart 2010 17:03:41 (13%)

Elektronica gereedschap/multimeter/soldeerstation/voeding nodig? www.eleshop.nl !

Misschien een rare vraag, maar hebben jullie ook etstanken mee? :p
indien ja zou ik er al eentje willen reserveren, inclusief het nodige Natriumpersulfaat (is een zakje of 5?).

e/:
Ok da goed, hopelijk lukt het dit jaar wel.
(staat toch al in men budget ingecakculeerd)

En was TA niet vooral opzoek naar metalen IC buizen?

[Bericht gewijzigd door watchout3 op vrijdag 12 maart 2010 18:58:47 (31%)

Op 12 maart 2010 16:19:28 schreef watchout3:
Kan je ook weer doneren aan de CO stand en meteen je status op het forum laten veranderen naar member ofzo?
Ik dacht dat da verleden jaar mogelijk was, niet gedaan wegens budgetaire redenen... :+

Wanneer je doneert zal GJ je naam noteren en dan krijg je je status zeer binnenkort.

@wouter: tidak heeft daar intresse in.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
help

Golden Member

Ik vertrek morgen rond 6.30 vanaf huis om dan - als alles rijdt volgens de planning -
zo rond de klok van tienen bij 't autotron te zijn.

Ben te herkennen aan ... Tsja ... ong. 1.85m, bril, zwart bandje met witte letters wwjd om de rechteram.
En stevige wandelschoenen om de hele dag te kunnen staan/lopen .. :P

Straks nog maar even het pinautomaat plunderen .. :P

Totale beginner

Golden Member

Ik kom morgen ook naar Rosmalen, ik zal er maar tegen de middag zijn aangezien ik van de Belgische kust moet komen, maar ik kijk er zeker naar uit.

Het is de eerste keer dat ik een elektronica beurs bezoek, ik kom zeker langs bij de CO stand. Het is tenslotte het forum waar ik alles op geleerd heb.

Mvg,
Totale beginner

flash2b

Special Member

Op 12 maart 2010 17:00:21 schreef Wouter van Ooijen:
CO: iemand (weet niet meer wie) had belangstelling voor IC pijpen. Kan ik die bij de stand afgeven?

Ik had in het sales/trade topic geschreven dat op zoek was naar IC buizen/tubes. Als ik er een paar mag hebben zou dat mooi zijn !

GJ_

Moderator

Op 12 maart 2010 18:27:19 schreef MAH:Wanneer je doneert...

..en dat is verplicht..

..zal GJ je naam noteren en dan krijg je je status zeer binnenkort.

Op 12 maart 2010 20:11:24 schreef flash2b:
Als ik er een paar mag hebben zou dat mooi zijn !

Vervoeg je dus later op de dag bij de CO stand (of sta je daar al?)

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog
Henry S.

Moderator

7 uur vertrekken, 8 uur MAH oppikken in Meppel, 8:30 Shiptronics oppikken in Wezep, ETA CO-stand tegen 10:00. IJs, weder, zondagsrijders en caravans dienende...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Ik neem de 2 socket 370 bordjes mee als 'donatie' voor de C0-stand.
Misschien is er nog iemand blij te maken met de elco's of gewoon om aan de muur te spijkeren :)

zonder prutsen kom je nergens!

Op 10 maart 2010 14:20:07 schreef Schimanski:
[afbeelding]

Ik ga voor het eerst en wat ik me dus afvraag zijn deze mensen van co en wie zijn het?

PE2BAS
pa3gws

Golden Member

Helaas helaas pindakaas.
Ik ben verhinderd was vast van plan om langs te komen.
Maar het baasje heeft andere plannen die overigens geld opleveren en niet kosten.:-)

Ik ben gestopt met roken nu mijn schakelingen nog.
Sine

Moderator

Op 12 maart 2010 20:42:27 schreef Henry S.:
7 uur vertrekken, ...

Om 5u45 staat Tom hier voor de deur ... eens kijken of ik mijn wekker wel zo vroeg kan zetten ? Beste kans dat ie dan spontaan stuk gaat. ( zo niet sneuvelt ie morgenvroeg wel ;) )

is het zo, net zoals bij sommige andere markten, dat je vroeg moet zijn om te kunnen profiteren van bepaalde acties?

ik zal er zo rond de half 11 zijn.. is alle leuke meuk er dan nog?

Op 12 maart 2010 21:05:53 schreef hardbass:
[...]

Ik ga voor het eerst en wat ik me dus afvraag zijn deze mensen van co en wie zijn het?

-Fred
-Hugo Welther
-High met Henk
-...

dank u :)

(fred kon ik wel raden zo :P)

PE2BAS
Schimanski

Golden Member

Op 12 maart 2010 21:39:44 schreef luckyboy:
[...]

-Fred
-Hugo Welther
-High met Henk
-...

Kleine correctie: v.l.n.r. Chuckie, Hugo W., Fred101, Schimanski (zwart shirt), Henry.S

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
Henry S.

Moderator

Op 12 maart 2010 21:35:55 schreef Sine:
[...]

Om 5u45 staat Tom hier voor de deur ... eens kijken of ik mijn wekker wel zo vroeg kan zetten ? Beste kans dat ie dan spontaan stuk gaat. ( zo niet sneuvelt ie morgenvroeg wel ;) )

http://www.joostdevree.nl/bouwkunde2/jpgh/hamer_26_sleg.jpg

?

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

nou als je wekker kapot gaat kun je er mooi nieuwe onderdelen halen om een nieuwe te maken:p
ik zal morgen vroeg om 8:00 vertrekken en om 8:30 ongeveer aankomen met mijn scooter:p

RoboticPro

Voor ICT Problemen of Webdesign mail me;) http://www.briansservice.nl

10 uur hier weg, aanvang autotron, tussen 11 en 12, afhankelijk vna het verkeer.
Ik ga vooral voor de gezelligheid, en se standaard buisjes.
Ik ben te herkennen, aan:

Zwart petje, met "doodshoofd" op de zijkant
zwarte tui, met Het beruchte "geschikt / ongeschikt van de marine"
Verder, 1.74 zwart haar, klein vervelend jongetje:)

e/
http://image.spreadshirt.net/image-server/image/product/8726090/view/1/type/png/width/300/height/300
Alleen dan als trui:+

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Ik heb wat LEDs in mijn Royal Air Force rugzak gemaakt. Mocht het licht uitvallen door overbelasting of kortsluiting (grote kans) dan kan ik de weg naar buiten in ieder geval vinden.

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Op 12 maart 2010 22:17:14 schreef Henry S.:
[...]
[afbeelding]

?

die zal morgenochtend best van pas komen. half6 wekker. nog even een paar uurtjes slaap pakken, tot morgen!

en nu iedereen naar bed!

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

HAHA de dag is aangebroken flauw he :P

PE2BAS