het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Is je scroll-wiel kapot, of ben je echt zo lui?

Jij bent de laatste tijd wel snel op je teentjes getrapt hè.

Niet dat ik me bewust ben in ieder geval. Zie je mij op m'n teentjes getrapt zijn ergens?

Daarbij kwam de opmerking misschien wat scherper over dan ik bedoelde, echter aangezien het nog op dezelfde pagina gepost was, vond ik het een beetje lui overkomen om zelfs de paar voorgaande posts niet even te bekijken voordat je zegt 'ik weet niet of dit al eerder gepost is'.

If you want to succeed, double your failure rate.

OT

Zie je mij op m'n teentjes getrapt zijn ergens?

Hier, vandaar mijn reactie. Ik erger mij ook wel eens ergens aan maar je hoeft niet overal op te reageren, dat is een keus die je maakt ;)
/OT

Henry S.

Moderator

Op 31 maart 2010 10:56:11 schreef Jochem:
Is je scroll-wiel kapot, of ben je echt zo lui? Staat enkele posts hierboven.

Die opmerking was wel terecht, misschien wat te direkt, maar dat zijn we in het Noorden wel gewend. ;)

[Bericht gewijzigd door Henry S. op woensdag 31 maart 2010 19:29:17 (11%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Okay, maar dat kost hem op de volgende radiomarkt wel een beschuitstuiter :+

Och, die andere reactie die je linkt is alweer een maand terug, moet kunnen zo eens in de maand effe :) en daarbij was het een schoolvraag waarbij stelselmatig een wedervraag werd genegeerd door TS, de keuze om op het topic te reageren had ik al een paar posts eerder gemaakt.

Maar ik zal m'n scherpte-afstelling weer eens nakijken, dat hoort bij het regelmatig onderhoud he.. Mocht je er nog even over willen doorkletsen dan stuur me maar een mail, het gaat nu al errrrrrg offtopic hier.

Kop koffie kun je krijgen, en arne die beschuitstuiter haha

If you want to succeed, double your failure rate.

Op Daanveilingen, veiling Elshout D, staan 4 kavels met tussenschotjes voor Raaco kastjes.
Ook: AC-Adapters, model HGJ54-18CB, pri/220V 50 hertz, sec/24V - 8VA, 600 stuks.
Tevens: Diverse computeronderdelen zoals monitoren toetsenborden. Het betreft een inhoud van een stelling. Hoeveelheid onbekend.

Erg leuk is ook: Fiets, diverse mankementen, 1 stuk.

De veiling sluit op 29 april om 15 uur.

[Bericht gewijzigd door hadv op dinsdag 20 april 2010 23:43:06 (20%)

Just find out what you like and let it kill you

Ik zie geen afmetingen staan. Lijkt me een sta-bank omdat je je benen er niet onder kan steken, en dus is het blad vrij hoog. Onbekent ook hoeveel die bovenste plank mag dragen als meetapparatuurplank.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Iemand onderdelen nodig?
Surf naar marktplaats, Advertentie: 354436776 zoeken.
Op het filmpje zie je meer: link

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

ik denk dat die 60000 een redelijk understatement is, zeker als ik zie dat het meeste nog goed vol zit. T is dat het voor mij zo ver weg is, anders had ik t zeker opgehaald ;)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Aanhangwagentje meenemen... :-p

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
maartenbakker

Golden Member

Ziet eruit als iets uit een opgeheven lab van Philips, gezien de 12NC's op de bakjes... Leuk voorraadje maar ik heb geen plaats en ik zou de vraagprijs er ook niet voor neertellen ondanks de waarde (is namelijk wel een langeretermijninvestering zelfs als je onderdelen per stuk zou doorverkopen).

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Tuurlijk, maar zal wel in aparte lotjes verkocht worden ook zeker. Want zo'n bedrag neertellen is geen doen.
Of mss iemand die op CO wat organiseert, nagaat wie wat wil en dan een gedeelte in bulk koopt (is goedkoper)

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
maartenbakker

Golden Member

Als ik die kastjes te koop had staan was ik ze toch echt liever aan 1 koper kwijt, of ik opende een webshop ermee.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Moet er nog iemand de alom geprezen MAX038 functiegenerator IC hebben? Op Marktplaats zoeken op advertentie 355620172, daar ze zijn nog te krijgen, produktie is stopgezet.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

of bij farnel bestellen

EDIT:
Ik bedoelde inderdaad ook futurlec

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op maandag 21 juni 2010 18:03:41 (49%)

LED there be light

Die hebben ze toch niet meer?

If you want to succeed, double your failure rate.

China, in het positieve geval ic's die ze ergens uit gesoldeerd hebben, in het negatieve geval zijn het omgekatte fakes.
De originele MAX038 wordt al tijden niet meer gemaakt.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Henry S.

Moderator

Futurlec, orgineel, werkend.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Startersset weerstanden, totaal 2500 stuks. Van elke waarde 50.
Gratis verzending, totaal € 13,72:

code:

1 ohm 7.5 ohm 10 ohm 22 ohm 39 ohm 
47 ohm 68 ohm 75 ohm 100 ohm 130ohm 
150 ohm 220 ohm 360 ohm 470 ohm 680 ohm 
1 kohm 1.3 kohm 1.8 kohm 2.2 kohm 3 kohm 
3.6 kohm 3.9 kohm 4.7 kohm 5.6 kohm 6.8 kohm 
8.2 kohm 10 kohm 12 kohm 22 kohm 33 kohm 
39 kohm 47 kohm 56 kohm 68 kohm 100 kohm 
130 kohm 150 kohm 180 kohm 220 kohm 270 kohm 
330 kohm 390 kohm 470 kohm 560 kohm 680 kohm 
1 Mohm 2.7 Mohm 3.3 Mohm 4.7 Mohm 10 Mohm 

Link: http://cgi.ebay.nl/50-Value-1-4W-Carbon-Film-Resistors-1R-10MR-2500-pc…

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get

toch nog wel prijzig, 2500 stuks voor €14

op samenkopen.net bij de actie van niels (momenteel gesloten) staan ze voor 15€ en dan voor 6800 stuks en dan ook nog metaalfilm (1%), al zijn daar natuurlijk wel de verzendkosten wat hoger. Als je toch meer nodig hebt dan maakt dat ook weer niet uit.

hoe dan ook wel handig als je alleen weerstanden nodig hebt ;)

De MAX038 kun je nog bij conrad bestellen (wel prijzig) of op ebay zoeken

overigens ben ik nog altijd op zoek naar Raaco dividers D35/52, dus als iemand een goedkoop adres weet...

Gr. rik

Dit topic is gesloten