Nieuwe functie voor het "ledje"

Feature Request:

Ik weet niet waarvoor het ledje nu dient maar zou het niet handiger zijn als een ledje zou betekenen dat er er nieuwe reply is in die post sinds de laatste keer dat je gekeken hebt ?

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

euhm.. is dat al niet zo dan??

de meeste problemen los je op door er geen probleem van te maken.. de rest heeft alleen wat tijd nodig

Nee, nu geldt het voor nieuwe posts. Eens in de zoveel tijd wordt het gereset. In andere woorden de threads die boven aanstaan hebben een ledje, niet erg zinvol. Het zou inderdaad handig zijn als er een ledje is voor threads die een reply hebben sinds je het gelezen hebt.

[Bericht gewijzigd door ArjanEmm op zondag 9 mei 2004 01:43:32

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence

Idd, wat vinden de modjes hiervan ?

ELEKTRONICA WIKI // Wiskunde is "hip" // http://www.physics2005.org/ 2005 Year of physics! // "In science there is only physics; all the rest is stamp collecting."

Bij mij komen bij alle disscussies een ledje te staan waar op is gereageert na de laatste die ik gelezen heb. Dus als ik een poosje niet meer op CO ben geweest kunnen de ledjes zelfs tot in het 2e fenster staan.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 9 mei 2004 11:37:36 schreef Nightwalker:
Bij mij komen bij alle disscussies een ledje te staan waar op is gereageert na de laatste die ik gelezen heb. Dus als ik een poosje niet meer op CO ben geweest kunnen de ledjes zelfs tot in het 2e fenster staan.

Maar als je nog langer wacht dan worden ze weer gewist, idem als je bent uitgelogd geweest. Als ik op mijn werk kijk (daar wordt mijn pw niet opgeslagen voor co), dan zie nooit ledjes alleen als ze binnen mijn ingelogde periode veranderen.

Natuurlijk. Dit wordt opgeslagen in je koekjes.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Op 9 mei 2004 01:24:49 schreef Evil Aedolon:
Feature Request:

Ik weet niet waarvoor het ledje nu dient maar zou het niet handiger zijn als een ledje zou betekenen dat er er nieuwe reply is in die post sinds de laatste keer dat je gekeken hebt ?

Bij de bekende phpBB forums wordt dit ook toegepast. Is inderdaad wel zo handig.

ps wel leuk dat na 2 jaar mijn ledjes er nogsteeds opstaan! :D Ben al een hele tijd niet meer op de site geweest en met elektronica bezig geweest

sorry voor de reactie in een oud topic, maar wilde er geen nieuw voor openen....

zou het ook niet handig zijn als er op dat briefje voor een topic een stipje kwam te staan als je er iets in gepost had...bij invision power board forums is dat ook zo en dat vind ik persoonlijk nogal handig omdat je dan snel kunt zien waar je iets in gepost hebt. Veel topics lijken qua naam nogal veel op elkaar... :D

Als je op je eigen naam klikt krijg je een overzicht met de topics waar jij wat in hebt vermeld, ook hier branden de LEDjes bij de topics die nieuw of beantwoord zijn sinds je laatste bezoek.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Op 7 juni 2004 00:30:11 schreef Frits Kieftenbelt:
Als je op je eigen naam klikt krijg je een overzicht met de topics waar jij wat in hebt vermeld, ook hier branden de LEDjes bij de topics die nieuw of beantwoord zijn sinds je laatste bezoek.

das waar maar het is wel een handeling extra... :)

Het gedrag van de ledjes bij mij heb ik nog steeds niet kunne doorgronden.

het beste lijkt mij:
Als je nog niet gelezen hebt dan een ledje
heb je gelezen/gepost dan geen ledje meer
is er op geantwoord, dan wel weer een ledje.

Ik probeer nu steeds te onthouden hoeveel replys er zijn. En dan vergeet ik dus 100% van de keren, en dan check ik steeds voor niets of er al een reply is. (=vervelend)

PaWoN

Op 7 juni 2004 14:11:09 schreef PaWoN:
het beste lijkt mij:
Als je nog niet gelezen hebt dan een ledje

ik denk niet dat iedereen ALLE topics leest. dan zou je dus voor altijd ledjes hebben bij de topics die je niet leest

maak je een knop: markeer alles als gelezen ;)

An amplifier is just a modulator for a power supply |Toffe Gebruiker

Bij alles wat ouder is dan je voor-laatste bezoek wordt het LEDje uitgeschakeld, ongeacht gezien of niet gezien.
Alleen bij wat nieuw of veranderd (bv. antwoorden) is NA je laatste bezoek, wordt een LEDje (opnieuw) geplaatst.
Dus een knop met markering Alles gelezen is niet nodig.
Als je echter met verschillende computers naar C.O. gaat dan klopt het niet meer omdat elke computer je laatste bezoek bijhoud in de cookies en de ene computer weet nou eenmaal niet of je met een andere computer al op C.O. bent geweest.

Ohm sweet Ohm | www.picbasic.nl

Ledje is erg handig, maar zodra je in het topic komt kan je niet zien of het al gelezen is of niet.

Misschien dat er voor de naam net als in phpbb een image kan komen van de post die nieuw is sinds je laatste bezoek.

Dus zoiets als:
http://www.renault-tuning.com/templates/RTC/images/icon_minipost_new.gif voor nieuwe posts
http://www.renault-tuning.com/templates/RTC/images/icon_minipost.gif voor oude posts

Kan dan ook in ledvorm, ledje aan = nieuw en ledje uit = oud :)