het grote interessante aanbiedingen topic deel2

Dit topic is gesloten

Op 21 juni 2010 14:18:12 schreef Roland van Leusden:
China, in het positieve geval ic's die ze ergens uit gesoldeerd hebben, in het negatieve geval zijn het omgekatte fakes.
De originele MAX038 wordt al tijden niet meer gemaakt.

Klopt, dat prachtding is al zo obsolete als wat.

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
maartenbakker

Golden Member

Op 21 juni 2010 21:26:06 schreef Rikkepic:
toch nog wel prijzig, 2500 stuks voor €14

op samenkopen.net bij de actie van niels (momenteel gesloten) staan ze voor 15€ en dan voor 6800 stuks en dan ook nog metaalfilm (1%), al zijn daar natuurlijk wel de verzendkosten wat hoger. Als je toch meer nodig hebt dan maakt dat ook weer niet uit.

Of ze nu 0,56 cent per stuk kosten of 0,22 cent maakt niet eens veel uit, het is allebei retegoedkoop, dus waar hebben we het nou helemaal over (*).

Andere reden dat ik er niet teveel waarde aan hecht is dat je (op basis van resultaten uit het verleden, er is wel beterschap beloofd dus proberen kan geen kwaad) niet zeker weet of je bij Niels nou metaalfilm of koolfilm krijgt. Bij de "prijzige" leverancier zijn de koolfilmweerstanden vast ook maar 0,2 cent ofzo.

Overigens is dat voor hobbydoeleinden in 90% van de gevallen verder prima en kan je voor normale weerstanden ongestraft de goedkoopste rommel nemen die je kan vinden.

(*) De draadgewonden weerstand is uitgevonden door 2 Nederlanders die ruzie hadden om een dubbeltje en er iets te hard aan trokken.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

In het verleden is inderdaad bewezen dat het soms/vaak geen metaalfilm is. Misschien belooft hij beterschap, maar waarschijnlijk weet hij zelf ook niet wat hij de volgende keer weer aangeleverd krijgt.

If you want to succeed, double your failure rate.

(*) De draadgewonden weerstand is uitgevonden door 2 Nederlanders die ruzie hadden om een dubbeltje en er iets te hard aan trokken.

Het was toch een cent?

Just find out what you like and let it kill you
Lucky Luke

Golden Member

nee, dat was de uitvinding van het koperdraad...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ah, nu je het zegt, inderdaad.
Maar indertijd was een dubbeltje van zilver, bestaan er draadgewonden weerstanden van zilverdraad?

Just find out what you like and let it kill you
maartenbakker

Golden Member

Of van een nikkellegering, dat komt al dichter in de buurt van weerstandsdraad, vandaar dat ik geen cent nam.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Om maar weer met een interessante aanbieding te komen: Kleine goedkope verrekte goede cameraatjes op SamenKopen.net.

Hij noemt ze spycams, maar ik kan me voorstellen dat elke robot, RC vliegtuig, modeltrein of RC wagen dit wel aan boord wil hebben! De kwaliteit van de video is zeker goed te noemen en het wordt opgeslagen op een micro SD.

Een banaan schillen met een vork is slimmer dan een cactus pellen met een afwaskwast. ©Graafvaag

Ja, deze is goedkoper (gratis verzenden): http://www.buyincoins.com/key-chain-spy-cam-camcorder-dv-dvr-tf-card-p…

Zolang Oranje niet uit het WK ligt krijg je 8% korting met deze code: 8%offCUP10

En het werkt, heb er een besteld (op dat fototje staat de envelope met je adresgegevens die wordt opgestuurd)...

http://i303.photobucket.com/albums/nn151/theocanon/camera.jpg

[Bericht gewijzigd door theove op dinsdag 22 juni 2010 23:48:45 (11%)

Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Helaas doet de estore van TI het niet :P volgens mij teveel mensen die heb bord willen kopen(inclusief ikke:D).

Morgen maar weer proberen.

Geen idee wat er aan de hand is, maar ik heb gisteren/eergisteren twee kitjes kunnen bestellen. Enige nadeel is wel dat je een creditcard moet hebben, betalen via paypal of overschrijving is helaas niet mogelijk.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Dan heb ik er niks aan dus :(. Heb geen Credit Card, alleen Paypal:P.

DIPLOMA: asistent monteur nivo 1, monteur consumenten elektronica nivo 2. CERTIFICAAT: witgoed monteur, vca, rijbewijs B/AM......en zwemdiploma A, mijn eerste gerepareerde apparaat was snaartje vervangen in onze cassette speler toen ik 9 jaar was. :)
leime

Golden Member

Je kunt bij de primera zo'n tijdelijke credit card kopen (met een bepaalde waarde) ben alleen de naam kwijt van die kaart.

Thank you for your order. Please keep this invoice for your records.

Hier werkt het ook gewoon, wel redelijk traag.

Inmiddels werkt de site inderdaad weer, vannacht kreeg ik alleen maar 520 errors.

Anyweg; back on topic :)

[Bericht gewijzigd door Tommyboy op woensdag 23 juni 2010 09:37:05 (15%)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Op 23 juni 2010 07:50:34 schreef leime:
Je kunt bij de primera zo'n tijdelijke credit card kopen (met een bepaalde waarde) ben alleen de naam kwijt van die kaart.

he, die ken ik nog niet. Opzich prima optie om eens iets te kunnen kopen. maar hoe werkt het verder? Als een prepaidcard maar kan je ook opwaarderen of houd je allemaal kaarten over met een paar euro erop? Voor andere geintresseerden linkje

Verder prima bordje om eens iets mee te doen.

edit
@roland: thnx, zover had ik nog niet gelezen. Dat is dus wel een beetje aan de prijs, dus maar de kaart gewoon opmaken.

[Bericht gewijzigd door MAH op woensdag 23 juni 2010 20:04:21 (11%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ongebruikte tegoed van een 3V prepaid Visa card kunt u terugstorten naar uw eigen bankrekening tegen betaling van €5,00.

Binnen de vervaltermijn kunt u tegoed overboeken van een 3V prepaid Visa card naar een andere niet vervallen 3V prepaid Visa card. De kosten hiervoor bedragen €2,50.

Vanaf 60 dagen na de vervaldatum van de prepaid VISA card wordt er €1,00 per maand aan administratiekosten ingehouden.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Conrad geeft 10% korting. Minimumbestelbedrag 40 euro.
Actie geldig t/m 30 juni.

marcob

Golden Member

Nogmaals over de Prepaid Creditcard, je hebt ook nog de Mediuscard van Mastercard, deze kun je wel opwaarderen vanaf je bankrekening.
https://www.mediuscard.com/NL_nl/home

Ik zie zelfs dat je een zwarte of gouden kunt krijgen :-)

People tend to overestimate what can be done in one year and to underestimate what can be done in five or ten years

@ theove, heb je al goede ervaringen met deze webshop? ze zijn wel akelig goedkoop.

@jeroen06. Buyincoins is vergelijkbaar met Dealextreme. Goede producten maar natuurlijk ook chinese rotzooi. Nu iets van 2 keer besteld en beide keren ging het heel vlot. Nog geen garantie hoeven claimen of iets dergelijks.

trouwens ik heb nog een 10% korting bon:

10%OFF2010

Low cost Mantis CNC bouwebeschrijving zie www.basmolkenboer.nl
It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

http://www.1ekeus.nl/catalog/4419175-multislijper-btmg-p-1009.html

Een dremel inclusief 217-delige set en een ophangsysteem+verlengkabel.
Ik heb eigelijk een dremel nodig, maar heb niet zoveel geld over :S Alleen dit lijkt weer net iets TE goedkoop.

Dit topic is gesloten