co niet bereikbaar

Dit topic is gesloten

goedenavond,

net wou ik co eens gaan bekijken op mijn laptop maar tot mijn verbazing kreeg ik google ervoor. of ik dit nu via google chrome of internet explorer maakt niet uit. steeds krijg in google erop. hoe kan dit? op mijn telefoon via opera doet co het wel gewoon. en andere sites doen het perfect alleen co niet

mvg Jeroen

klein is fijn

Moderator

Ik zou maar beginnen wat antispyware en virusrommel te gaan draaien..

Je geeft zelf al aan dat het probleem bij jou ligt. Op je telefoon werkt het wel gewoon.

Er is dus iets met je laptop, maar dit is niet het forum ervoor.

Misschien dat co verkeerd in je DNS-cache staat? Misschien moet je die even wissen. Iets met ipconfig /flushdns in de windows cli iirc.

maartenbakker

Golden Member

In geval van DNS-problemen heb je aan die link misschien niet zoveel... Dan kan je beter http://74.125.47.121/circuitsonline.net proberen.

AANVULLING: DIEPE ZUCHT! die lui zijn kennelijk gehost op een virtuele server, waar je niks aan een IP-adres hebt. Beetje onhandig voor een dergelijke dienst.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op zondag 14 november 2010 22:15:33 (37%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Net mijn laptop opnieuw opgestart en hij doet het weer prima. Raar maargoed.

toch bedankt!

Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Dit topic is gesloten