TDA7052

Dit topic is gesloten

TDA7052even tussen uit geweest ,maar bedankt voor u antwoord
ik heb u bericht gelezen( Neovo Geesink)
en ik heb na hoop gekloot mischien wel verkeerd aangesloten ,
maar als ik van de uit gang koptelefoon de print baan volg naar ic tje gaan die bijde in 1 lijn naar de buiteste pootjes toe alleen bij de mic zit heel veel componenten,(ps sorry voor mjn schrijf fouten)
ik heb duidelijke fotos maar weet niet hoe ik die hier kan plaatsen ,
ik hoop echt dat u me kunt helpen,
ik weet dat als u het printje ziet ,eerst gaat lachen , gezien soldeer werk en draadjes die print banen vervangen in ver band met ,,
maar u snapt waar schijn lijk de bou van het printje ,
en ik dus niet ,ja dat hij versterk normaal haha.
hoe kan ik fotos plaatsen

erstaat achter op print nog een nr.
?
REV B HB346.1
en wat me nu eigeljk verbaa is waar omm de ic een voetje of bedje heeft als of ze verwachten dat hij stuk gaat ,?
echt ik hoop zo erg dat ik er met u hulp uit komt .
ik gebruikt te het namelijk voor als ik eennest je bouvier pups verwachte dan legde ik de mic in nest bak bij zwangere teef,
en dat werkte zo goed ik sliep dan met een oor dop je in ,
alleen moest ik wel letten dat ik niet tehart zetten want als ze ging ver ligen zat ik tegen plafon,maar op laatst had ik de goede volum,
ik hoorde haar dan zuchten en sneller ademen en dat is dat teken van bevallen ,soms 13 pups, dus altijd er bij gelijk, soms duurde het wel een poos je voor er na 3 weer paar kwamen ,,
maar al lig je dan naast hhaar te slapen ,je bent dan zo moe wordt niet wakker van zacht gekreun en zuchten ,maar wel met de mic versterker ,haha
ik ben wel eens waker geworden met oordop je in en mic an
toen hoor de ik m vriendin praten tegen ppups ,eerst dacht ik ze heeft tegen mijn en lig naast me haha ,
bedankt zo vast

Dit topic is gesloten