Afbeeldingen pas te zien na refresh

Ik heb pas mijn IE7 ge-update naar IE9 en sindsdien kan ik in het forum geen afbeeldingen meer zien na de pagina ge-refreshed te hebben.
Er zijn alleen maar zeer kleine icoontjes te zien die ook niet aanklikbaar zijn.

Wat wel heel raar is, dat sommige afbeeldingen wel te zien zijn.
Het maakt schijnbaar ook niet uit welk bestandsformaat het is.
In onderstaande screenshot gaat het om allemaal JPG afbeeldingen.
Alleen de onderstaande foto wordt wel getoond, en de rest pas na deze pagina vernieuwd te hebben.

Ik gebruik (nog) Vista 32

Iemand enig idee of er na mijn update iets aan mijn instellingen gedaan moet worden?

http://www.uploadarchief.net/files/download/resized/screendump.png

Arco

Special Member

Heb je 'compatibility mode' van IE9 aangezet?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Arco

Special Member

Ik heb IE9 niet, maar er moet een 'Compatibility view' toets op de adresbalk zitten...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Gevonden :) Bedankt Arco.

Maar wat is dat voor een domme knop?
Waarom zou je die uitzetten, of beter gezegt, waarom staat die standaard uit?
En als je erop klikt zie je ook niets gebeuren op een zojuist vernieuwde pagina, nergens is te zien, of hij aan, of uit staat.

Maar affijn, het werkt nu naar behoren totdat ik naar Windows7 overstap.

@ Kareltje
Ik heb net hetzelfde probleem, maar waar in Godsnaam heb jij die "comptability" knop gevonden, hoe heet dat ding in deftig Nederlands ?
Met dank

DW

in nederlands is het zo'n beetje hetzelfde.

waarschijnlijk iets in de trant van 'compatibiliteitsmodus'

Evarist

Golden Member

Nihil est verum, quod non probatur primo.

op de screenshot is hij te zien. In de adresbalk rechts van het zoek teken. Het is dat "gescheurde pagina" teken.

Een andere optie is om in de adresbalk de volgende tekst te typen:
"http://www.google.nl/chrome/" en vervolgens op "Google Chrome downloaden" te klikken.;)

[Bericht gewijzigd door zerox op zaterdag 8 oktober 2011 17:05:50 (41%)

Ik heb hetzelfde probleem, jou afbeelding met de kleine afbeeldingen zie ik ook weer klein :P

De compatibiliteits modus vind je in de adres balk naast het vergroot glas, dus je hoeft niet naar opties toe te gaan. Bij mij wordt het icoontje blauw (lijkt op een gescheurd papier)

[edit] zerox was me net voor

Congratulations on your purchase. To begin using your quantum computer, set the power switch to both off and on simultaneously

Stom, je ziet wel de foto's normaal weergegeven maar verder kan je niet zien, of hij aan of uit staat

Vanaf IE8 schijnt dit probleem zich voor te doen, en het is inderdaad erg raar dat niet alle afbeeldingen verdwijnen.
Maarja, als je eenmaal de oplossing weet, is het geen probleem.

Schimanski

Golden Member

[OT]
Ik hoop dat je een beetje kunt wennen aan de wazige letters. Bij IE9 staat "cleartype" standaard aan... en je kunt het niet uitzetten :(. Ik heb IE9 na een uurtje surfen er weer afgegooid en ben terug naar IE8.
[/OT]

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

En ik heb bij de installatie van Windows7 de mogelijkheid om IE9 te installeren (gisteren) maar lekker links laten liggen :P

Jeroen

Moderator

Heb ook dat sommige foto's niet zichtbaar worden (vierkant vakje met rood kruisje erin)
Werk hier met XP-sp3 en IE8.
Verversen en comp. modus gebruiken hielp niet.
Soms werden ze wel zichtbaar na verlaten en later opnieuw inloggen op CO.
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.
Lucky Luke

Golden Member

Mensen, er zijn meer browsers dan IE!
Firefox, Opera, Chrome, Konqueror...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

ik gebruik Chrome maar heb de zelfde probleem.

met vriendelijke groet, jalee
Lucky Luke

Golden Member

In Firefox 3.6.23 onder Ubuntu 10.10 geen problemen.

(EDIT: ja, beetje oud, maar krijg wel al die veiligheidsupdates mee. En straks over naar Ubuntu 11.10. 11.04 heb ik overgeslagen.)

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op vrijdag 14 oktober 2011 15:13:39 (56%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
Henry S.

Moderator

Met FF 7.0.1 in Win7 ook geen probleem (wie gebruikt er nu nog IE?).

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Hmz, raar...normaal gesproken doet Chrome het altijd prima. Werk je met de nieuwste versie?

Op 13 oktober 2011 22:15:03 schreef jalee:
ik gebruik Chrome maar heb de zelfde probleem.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op donderdag 20 oktober 2011 22:25:46 (7%)

Op 14 oktober 2011 00:06:19 schreef Henry S.:
Met FF 7.0.1 in Win7 ook geen probleem (wie gebruikt er nu nog IE?).

Op dit soort momenten zou ik wel een like knop willen hebben.

(wie gebruikt er nu nog IE?).

* Kareltje is een echte vastgeroeste IE gebruiker.

Schimanski

Golden Member

* Kareltje is een echte vastgeroeste IE gebruiker.

Hier ook IE. Maar ja, ik gebruik ook nog buizen in een wereld die tegenwoordig van zand aan elkaar hangt. ;)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum

buizen zijn toch ook van zand.....

het probleem bij ie heb ik ook al vaker gehad , soms is het overal en soms komt het pas na een aantal pagina's bekeken te hebben dat rode kruisje steeds. bij co moet ik wel de compabiliteitknop gebruiken , anders blijven er problemen met foto's komen. de grootte van de letters is er ook een onderdeel van . 125% werkt wel , waar continu zoomen weer meer problemen geeft. de compabiliteit continu aan laten staan geeft weer problemen op andere sites , tevens maakt het inladen van plaatjes erg traag ( flash en java uitzetten scheelt veel ) en je bent die *errekte banners kwijt meteen .

soms wordt ik gek van de ie instabiliteit en zet ik er win7 opnieuw op wat het probleem weer tijdelijk oplost voor een update of programma het weer verkloot.

wel heb ik gemerkt dat bijv conrad veel fijner werkt met bestellen als je firefox gebruikt , want ie gaat bij mij altijd fout op die site , iets met de cookies.

waar rook was, werkt nu iets niet meer