Dick Best / EOO niet meer in de shoplijst.

Dit topic is gesloten

Ik kan bij de shops noch Dick Best of EOO meer vinden. Ik snap dat de reviews van Dick Best niet zo relevant meer zijn nu er een nieuwe eigenaar is, maar om het dan maar kompleet weg te halen ?

De nieuwe eigenaar heeft inmiddels wel gedaan wat een aantal mensen al verwachten, het afschaffen van betalen na levering, jammer.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Daarvoor hebben ze wel weer nieuwe optie ideal, betalen moeten we toch dus dan maar gelijk en via simpele manier. ;)

Wel te verwachten, maar wel jammer van de unieke service.
Nu kunnen we verwachten dat ook de prijzen zullen gaan stijgen en dan is de formule van DB volledig te niet gedaan en is EOO
niets anders meer dan een kleine (C)!

Read the fuc.... manual and read the fuc.... datasheet! {Proton IDE: V2.0.1.2 / Proton Compiler: V3.5.4.5}

Inmiddels gevonden idd.

[Bericht gewijzigd door Roland van Leusden op maandag 31 oktober 2011 15:09:36 (74%)

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Hallo

Ik snap de ophef over het duurder worden niet, ( ja dingen kunnen duurder worden).
er zijn toch nog genoeg andere over die ook kunnen leveren je kunt altijd nog met google kijken he.
opus levert ook geen cd en dvd meer maar er zijn wel andere.

Dick had regelmatig restpartijen met de bijbehorende prijzen. De nieuwe eigenaren bestellen mi gewoon bij farnell / nedis enz.
Daarnaast is de unieke laagdrempelige werkwijze van Dick ook de nek omgedraaid, verzending in enveloppen is op eigen risico nu, en betaling achteraf kan ook niet meer.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Mijn verwachting dan ook is dat EOO een soort (C) gaat worden, kwa service en klant vriendelijkheid. Wanneer de prijzen, service en klant vriendelijkheid achteruit gaat, zie ik niet in waarom ik en waarschijnlijkheid vele met mij, nog bij EOO zou bestellen. Ben dus benieuwd of EOO over 12 maanden nog bestaat!

Read the fuc.... manual and read the fuc.... datasheet! {Proton IDE: V2.0.1.2 / Proton Compiler: V3.5.4.5}

Of je nou achteraf betaald of met ideal, daar zie ik geen probleem in.
En enveloppen zijn bij mij altijd aangekomen.
Het belangrijke onderscheid zit hem wat mij betreft in de restpartijen en de prijzen, als daar wat in verandert is het voor mij over met Dickbest.

Jeroen

Moderator

De shop heeft nu een andere titel in de shop lijst, op de nieuwe website komt ook geen "Dick Best" meer voor.

Ik zal dit topic nu sluiten want het heeft geen zin om dezelfde discussie opnieuw te voeren.

Dit topic is gesloten