het grote interessante aanbiedingen topic deel3

Dit topic is gesloten

Tidak Ada

Golden Member

Op 1 november 2011 22:19:01 schreef Shiptronic:
Vaak zijn die bakken van goedkoop plastiek, 1x stoten en ze zijn stuk.De goede zijn onverwoesbaar ;)

Deze lijken me allesinds redelijk (die op de foto zijn dan wel van Overtoom, maar het ophangsysteem is gelijk).
Overigens voor amateurgebruik geldt dat stoten niet zo :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
Tidak Ada

Golden Member

Hebben die ook 10 - 20 liter stapelboxen?

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Deze kom ik tegenwoordig vaak op beurzen tegen, krattenboer.nl
Ziet er wel degelijk uit maar verder geen ervaring.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Tidak Ada

Golden Member

Ja. die leveren ook gebruikte kratten , dat is de basisonderneming ( http://www.handelsonderneming-beugeling.nl ) van Krattenboer ( http://www.krattenboer.nl )
Daar komen dan nog wel verzendkosten bij...

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 2 november 2011 11:15:54 (38%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 1 november 2011 22:03:35 schreef Tidak Ada:
stapelbakken
[..]
De prijzen lijken mij zeer redelijk

te weten...?

Krattenboer kun je natuurlijk wel vragen bepaald spul mee naar een beurs te nemen. Heb op Lichtmis nog even staan leuteren met die man over antistatische kratten.

[Bericht gewijzigd door Jochem op woensdag 2 november 2011 20:53:51 (14%)

If you want to succeed, double your failure rate.
Tidak Ada

Golden Member

Ik weet de prijzen niet uit m'n hoofd, maar zal ze zo gauw ik er weer kom noteren.
Er lagen, geloof ik, ook nog handige lade indelers (bakjes)

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op woensdag 2 november 2011 21:27:34 (28%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

verzendkosten hoeft natuurlijk niet, bij een veiling moet je het ook allemaal zelf ophalen. Dan is het nog een luxe als hij het mee wil nemen naar een beurs.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
help

Golden Member

Op 2 november 2011 20:53:25 schreef Jochem:
[...]te weten...?

Krattenboer ....

Heb een kleine maand geleden een 30-tal zwarte antistatische kratten gekocht bij krattenboer. Afmetingen 30*40*14. Dit was dan wel een gebruikte partij en de stuksprijs lag (incl. verzending) op zo'n €3,80
Het is even een kleine investering maar het zijn zeker goede en heel stevige kratten.

Tidak Ada

Golden Member

Op 3 november 2011 16:32:36 schreef MAH:
verzendkosten hoeft natuurlijk niet, bij een veiling moet je het ook allemaal zelf ophalen. Dan is het nog een luxe als hij het mee wil nemen naar een beurs.

@MAH:
Dat geldt als je vlakbij de Krattenboer in de buurt woont, maar voor de meesten is de Karwei dichterbij om de hoek.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Ze hebben op het moment bij de Lidl een leuk schroevendraaier-setje met daarin 30 mini bitjes, een tangetje en een (hoek)schroevendraaier die tot een hoek van 90 graden kan schroeven.

Het setje kost €6.99.

http://src.discounto.de/pics/Angebote/2010-10/89132/112951_Lidl-Shop-POWERFIX-Feinmechaniker-Werkzeug-35-teilig_xxl.jpg

http://aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_46/OFF12.SHTML

latex wegwerp handschoenen. Ideaal tijdens het maken van printplaten.

LED there be light
Tidak Ada

Golden Member

Die zijn slecht gevulcaniseerd ! Binnen een half jaar steek je je hand er dwars doorheen bij het aantrekken. Brol!
Je kunt voor het printen beter vinyl handschoenen gebruiken; dat geeft bovendien geen risico op latexallergie.

@Douwe
Welke Lidl ? Ik kan niks vinden op hun site...

[Bericht gewijzigd door Tidak Ada op donderdag 10 november 2011 12:03:41 (11%)

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Jeroen

Moderator

Op 10 november 2011 11:43:52 schreef Douwe W:
Ze hebben op het moment bij de Lidl een leuk schroevendraaier-setje met daarin 30 mini bitjes, een tangetje en een (hoek)schroevendraaier die tot een hoek van 90 graden kan schroeven.

Ik heb deze een tijdje terug gekocht toen het ook in de aanbieding was. Leuk setje inderdaad, alleen het probleem met dit soort goedkope setjes is dat de bitjes zo kapot zijn als je een paar keer iets wat een beetje goed vast zit los wil draaien.

Het klopt dat je de bitjes snel sloopt. Heb eerder een dergelijk setje gehad. Wat ik vooral zo leuk aan deze vind is de schroevendraaier die de hoek om kan. Want het gebeurt me regelmatig dat ik met mijn schroevendraaier ergens niet bij kan...

De Lidl waar ik het setje heb gevonden is die in Delft.

Op 10 november 2011 12:02:55 schreef Tidak Ada:
Die zijn slecht gevulcaniseerd ! Binnen een half jaar steek je je hand er dwars doorheen bij het aantrekken. Brol!

Dat valt wel mee, er zijn er echt wel een aantal die gelijk kapot gaan, maar dit is misschien 10%. Ik maak bijvoorbeeld maar een enkele keer printplaten. Deze handschoenen zijn na een jaar ook nog wel goed.

LED there be light

Ik haal de handschoenen bij de apotheek. Daar kosten ze EUR 9.90. Je kunt om de juiste maat vragen en volgens mij kan je kiezen voor de natuur-rubber variant of de kunststof. Ik gebruik de kunststof variant: voordeel kunststof: kan chemisch tegen een stootje. Voordeel natuurrubber: Is mechanisch sterker. Als je gaat etsen denk ik dat het eerste belangrijker is.

De prijs is dan wel het dubbele. Kleine investering voor een stukje gezondheids gereedschap.

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
Tidak Ada

Golden Member

Ik heb die Aldi dingen na een half jaar allemaal weg kunnen gooien; het leek wel kauwgom :(

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

mijn aldi latex handschoenen zijn 2 jaar oud en zijn nog hartstikke goed ze scheuren niet zo snel.

met vriendelijke groet, jalee
Tidak Ada

Golden Member

Heb ik zeker een slechte batch gehad.
Toch is het verschil met 'echte' latex handschoenen (zie rew) groot.

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Op 10 november 2011 12:02:55 schreef Tidak Ada:
Je kunt voor het printen beter vinyl handschoenen gebruiken; dat geeft bovendien geen risico op latexallergie.

100 voor €2.95 (ook in M en XL)

If you want to succeed, double your failure rate.

Doosje S5.... Eigenaar was er niet maar zijn vader dacht dat het tussen de 800 en 1000 euro moest kosten.

http://www.uploadarchief.net/files/download/291111-0001.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/291111-0002.jpg

http://www.uploadarchief.net/files/download/291111-0003.jpg

Met geld moet je creativiteit bekopen.

Het grote interessante aanbiedingen topic bevat doorgaans interessante, voor iedereen verkrijgbare aanbiedingen.

Kun je jouw post toelichten?

If you want to succeed, double your failure rate.
maartenbakker

Golden Member

Het is vast een zoekplaatje: vindt de regelbare Philipsvoeding ;)

S5 ken ik wel van horen zeggen als testuitslag bij de keuring voor de dienstplicht, maar het kan ook je eigen toestand zijn als je te lang naar de plaatjes staart :+

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op dinsdag 29 november 2011 22:59:24 (21%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Hm... ik denk dat ik wel met intessantere foto's kan komen van spullen die niet van mij zijn, maar ik denk niet dat dit het geschikte topic hiervoor is.

Maar wat is dit eigenlijk voor spul?

Dit topic is gesloten