topic sluiten A.U.B

Dit topic is gesloten

Beste Heren(en dames?) mods,

Geloof niet dat deze jongen weet waar hij mee bezig is. Daarbij druisen zijn plannen en ideeën in tegen de forumregels. Het gaat om dit topic

http://www.circuitsonline.net/forum/view/100229

300 gram motivatie -> kop van de hamer!

Eens.

Edit@13:06: toevoeging: Overigens zou ik een aanvulling willen hebben op de forumregels: als iemand een topic opent over een 'gevaarlijk' onderwerp (hoogspanning, rontgen, hoogvermogensinstallaties), en overduidelijk laat merken dat-ie niet weet waar-ie mee bezig is en ook niet de moeite wil nemen om zich te verdiepen in elementaire veiligheid, dan een slotje (en bij doorgaan een ban).

Ik zie niet in waarom moderatie beperkt zou moeten blijven tot 'coilguns'.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Domoticz en ESP8266, goede combo!!!

Een mail naar een mod is misschien een ietsje handiger dan een nieuw topic open!

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

D'r hebben al 2 mods gereageerd in dat topic (Sine & Hugo..)

[Bericht gewijzigd door alex278 op zondag 27 november 2011 13:10:43 (36%)

fred101

Golden Member

En sine die een voeding aanbood ;-)
Ik vind dit ook eigenlijk niet kunnen, het goede is dat je zo wel hoort over de gevaren , als ik de vraagsteller was zou ik nu zoiets hebben vn, OK, dat wist ik niet dus laat maar, alleen in dit geval kan het de TS niks schelen en brengt mogelijk ook andere in gevaar ( hij kan natuurlijk ook ergens in zijn eentje chteraf wonen)

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs

@fred: yup. Ik vermoed dat de TS van dat topic een knul is van een jaar of 17 bij wie het bezit van die PD500-buizen brandt van ongeduld. Daar moet 'iets' mee, en wat boeit eigenlijk niet zo. 't jong heeft ook helemaal geen doel wat-ie precies wil doen met zijn 'runtgenbron'.

(dat je d'r printplaatvia's mee kan bekijken is trouwens wel een aardige, maar zoiets lijkt me te riskant om zelf mee te gaan experimenteren)

Dat laatste is alleen maar te hopen fred...

Domoticz en ESP8266, goede combo!!!
Lambiek

Special Member

Helemaal mee eens jongens. Alleen al deze reactie, dat zegt toch genoeg.

code:


wat ILEGAAL is kan me weinig schelen
it zou wel het minste zijn wat ik totnutoe heb gedaan 
Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Tidak Ada

Golden Member

Zoals ik al in het topic zelf schreef, dit hoort in de categorie kunstmaestbommen en coil guns thuis

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
fred101

Golden Member

Wel redelijk uniek dat er door redelijk wat mensen zo snel wordt gevraagd een topic te sluiten. En dan een topic waar al twee mods in hebben gereageerd.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Lambiek

Special Member

Snap ook niet dat er nog niet gereageerd is eigenlijk. :)

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.

Het is treurig.

Ondanks de risico's denk ik dat we over dit onderwerp best een informatief en serieus topic op Co kunnen hebben, maar het slaat inmiddels inderdaad nergens op.

Ik heb spijt dat is gereageerd heb. Overigens ben ik ook stralingsdeskundige (4B als ik het goed heb, vanuit mijn biologie studie), maar die cursus is lang geleden..

Sluiten die topic
Deze gast weet echt niet waar hij aan begint.
En wat hij zichzelf en andere kan aan doen.
En wat een gelul over dyslexie weer
Ik het het zelf ook, lang leven spelling controle.

Dit topic is gesloten