topic gesloten

Dit topic is gesloten

ik vraag me af waarom mijn topic over obselete onderdelen gesloten is . immers werd er mij duidelijk gemaakt dat dit meer iets voor V&A is ... nou heb ik het topic gestart omdat ik weet hoe vervelend het is om een onderdeel niet te kunnen vinden , en heb ik met alle goede bedoelingen elke bak in mijn kamer doorgepluist naar alle oude onderdelen die ik kon vinden .
in de hoop er iemand blij mee te maken

ik had geen verkoop bedoelingen ( kleine vergoeding is slecht uitgedrukt laten we zeggen onkosten en dat bedraagt porto het onderdeel is immers gratis ) ik heb de meeste spulletjes toch voor niets gehad , en weggooien is sonde .. je zoekt nu net die ene Ge transistor

en het leek me leuk om zo een topic te starten je gaat een keer door je verzameling heen zegt wat je hebt .. en als iemand datgene dan nodig heeft

ben ik nu de enige die daadkrachtig er werk van probeer(de) te maken een gezamelijke voorraad te starten verkeerde uitdrukking daar gelaten want ik hoef voor deze oude meuk helemaal niets .

alleen die uitdrukking zou dan weer gaan uitlokken dat mensen de krenten uit de pap willen voor niets .

florick

expert in percussive maintenance
flash2b

Special Member

Ik ben het met je eens, als ik iemand blij kan maken met oude obsolete transistoren, dan hoef ik er ook geen winst op te maken. Dat begreep ik iig. van je startpost. Lijkt me beter dan elke keer een V&A te starten met de vraag: "Wie heeft er voor mij een OC71 transistor".

@florick, ik ben nog op zoek naar een BSX20 trouwens.

[Bericht gewijzigd door flash2b op donderdag 15 december 2011 16:47:31 (11%)

GJ_

Moderator

Florick, als je het niet eens bent met zo'n beslissing, en dat ben je niet, mail dan even met de desbetreffende mod aub.

Dit topic is gesloten