Reageren op email

Heren moderators,

Ik weet dat jullie het druk hebben, ik weet dat er vele dingen aan jullie hoofden spelen. Maar ik heb tig weken geleden een mailtje gestuurd naar jullie (tenminste twee van jullie), maar heb nog nooit antwoord gehad.

Groeten
Antoine

Was dat het mailtje over de reclame?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Yes idd

[edit] Niet zozeer om de reclame, maar ik vroeg me af waarom het zolang moet duren

[Bericht gewijzigd door Antoine op donderdag 5 augustus 2004 21:21:23

Eigenlijk is dus de vraag van dit topic: waarom duurt het zo lang?

Kan ik heel duidelijk een antwoord op geven: het is niet de bedoeling dat het zo lang duurt, maar ik krijg zo veel mails die ik soms op het moment van lezen niet direct kan beantwoorden zodat ze vaak naar beneden zakken. Ik weet dat ik je nog moet mailen, en om het niet te vergeten staat je mail express op "nog niet gelezen" (bold dus).

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Tja,

ik heb al een paar keer een mailtje gestuurd naar "moderators" en nog nooit reactie gehad....

ik had wat intressante (zelfgebouwde ontwerpen)....maar ja, ik weet ondertussen al niet meer goed waarover het ging dus...

maar, het is wel bot om niet te antwoorden op mail, zelfs al intresseert de inhoud je niet....

knommelen is mijn motto

Op 6 augustus 2004 10:28:09 schreef Bruyninx:
maar, het is wel bot om niet te antwoorden op mail, zelfs al intresseert de inhoud je niet....

Los van wat de inhoud was van jou meerdere mails; wij krijgen regelmatig, zoniet vaak, emails via de feedback met vragen over van alles en nogwat van de electronica. Of we een schema kunnen bekijken, of de weerstand goed is berekend voor het ledje, waar een bepaalde schakelaar kan worden gekocht, of we nog een schema hebben, enz. enz.
Dat zijn allemaal dingen die gemakkelijk op het forum kunnen worden gevraagt. Op dergelijke mails reageer ik dan ook veelal niet. Maar dat kunnen de mensen ook verwachten want dat staat bij de feedback page vermeld. We zijn geen helpdesk of callcentre die via de email iedereen wel ff een handje gaat helpen bij de electronica.

Als mensen ons gewoon mailen met vragen over de site zoals bijv. voor inlogproblemen, schema en artikel toezendingen, ideeen enz. dan doen we ons best om die personen binnen korte tijd retour te mailen. Vaak sturen we ook wel eens mails onderling tussen de teamleden door omdat we weten dat een ander teamlid soms meer van het onderwerp vd mail afweet zodat het beter kan worden behandelt.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Als je dus de moeite gedaan had om de mail te "lezen", zelfs het onderwerp was duidelijk genoeg...

dan had je gezien dat ik absoluut geen vraag stelde over een schema, maar je vroeg of je intresse had in een gratis schema dat zelf ontwikkeld is.... dat is nog wat anders dan op je site schema's te publiceren die gewoon uit "elektuur" gecopieerd zijn....

dit noem ik dus wel bot....

voor mij hoef je geen call center te spelen.....

knommelen is mijn motto

Op 6 augustus 2004 11:47:26 schreef Bruyninx:
Als je dus de moeite gedaan had om de mail te "lezen", zelfs het onderwerp was duidelijk genoeg...

dan had je gezien dat ik absoluut geen vraag stelde over een schema, maar je vroeg of je intresse had in een gratis schema dat zelf ontwikkeld is....

En IK heb geen moeite gedaan om wat te lezen??????
Ik zal mezelf dan maar opnieuw quoten:

Op 6 augustus 2004 11:39:27 schreef Bastiaan:
Los van wat de inhoud was van jou meerdere mails;

Oftwel, mijn reactie is een algemene reactie die totaal los staat van de inhoud van jou mails. Dus dat jij mij nou persoonlijk gaat zitten verwijten dat ik niet de moeite heb genomen om je mail te lezen is natuurlijk onzin.
Btw, naar wie heb je die mail(s) gezonden? Naar mij?

Heb je mij in dit topic horen zeggen of beweren dat het niet bot is?

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Jeroen Boere, april dit jaar, de rest is gedelete....

knommelen is mijn motto
IF you can't convince them, then confuse them!

Op 6 augustus 2004 15:45:50 schreef Jeroen Boere:
?

De heer in kwestie beweert nog nooit een response te hebben gehad van ons middels de mail. De enigste mail die hij nog heeft staan in de history is van april en is toendertijd richting jou verzonden.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Op 6 augustus 2004 16:31:55 schreef Bastiaan:
[...]
De heer in kwestie beweert nog nooit een response te hebben gehad van ons middels de mail. De enigste mail die hij nog heeft staan in de history is van april en is toendertijd richting jou verzonden.

ja, en ik kan me dus niets daarvan herinneren. inmiddels heeft mijn pc natuurlijk al diverse re-instals gehad.

IF you can't convince them, then confuse them!