aanpassen/verwijderen berichten

Dit topic is gesloten

Ik las bij "lieve moderators" dat iemand al zijn berichten op dit forum wilde laten wissen... ook zag ik dat hij daar zelf al vrolijk mee was begonnen door alle posts te vervangen door een punt.

Los van de vraag wat voor iemand een beweegreden is om dit te doen, vind ik het erg jammer als mensen dit doen. Het maakt discussies onbegrijpelijk of zorgt ervoor dat relevante informatie verdwijnt.

Is het niet mogelijk om dit soort zaken te voorkomen door de forumregels aan te passen? Dus de eigen posts niet mogen verwijderen/aanpassen tenzij iets illegaal is of tenzij de poster spijt krijgt omdat hij in een dronken bui een hoop onzin heeft gepost?

Jammer? Jazeker, het is jammer als iemand besluit al zijn postings te verwijderen. Maar dan maak ik me meer zorgen over de de persoon zelve, dan over de verwijderde postings...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Daar sluit ik mij volledig bij aan !

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Het zou niet handig zijn als iemand zijn posts niet kon aanpassen. Het is natuurlijk jammer dat hij boos is en z'n posts verwijdert.

Sjoerd Kreyns

Golden Member

Anders misschien zo aanpassen dat je een uur na het posten nog de post kan veranderen, daarna niet meer. Dat zie je ook wel vaker.

SMD weerstandjes zoeken in grijze vloerbedekking is ook een uitdaging ... 8*1=255 ... Het nadeel van ruimte: Als je het hebt, staat het binnen de kortste keren weer vol.

Of gewoon ervan uitgaan dat dit een zeer uniek type was, en dat dit soort dingen niet weer zullen gebeuren? Het vertrouwen in de mensheid is toch nog niet helemaal weg?

GJ_

Moderator

Dit soort acties komt echt maar zelden voor, te weinig om aparte regeltjes voor te bedenken. De gebruiker word in voorkomende gevallen vaak tijdelijk even "gedisabled" om een misschien al te onbezonnen wis-actie even te stoppen en om ons de kans te geven met betrokken gebruiker te overleggen.

Daarmee denk ik dat eigenlijk alles zo'n beetje gezegd is wat er over gezegd kan worden. Vandaar dat ik hier een slotje opzet.

Dit topic is gesloten