Overlijden van Paul-RT

Beste moderators en co-leden. Ik verneem zopas, via www.helpmij.nl ,dat Paul plots is overleden. Paul was daar namelijk ook moderator. Ik wist niet waar deze mededeling te plaatsen dus hier maar.

Het bericht kan gelezen worden op www.helpij.nl in de "Members chat" Wel even registreren dan.

Ik heb geen schrik iets nieuw te beginnen omdat de Ark is gebouwd door amateurs, de Titanic door professionals

Als ik even doorklik kan ik overigens dit lezen:
http://www.helpmij.nl/news.php?newsid=712135

Ik weet niet of dat bekend is?

Helaas heb ik dit de afgelopen 2 jaar al meerdere malen mee mogen maken hoe een veertiger ineens overlijdt.

Neem het leven niet altijd zo serieus, binnen een flits kan het over wezen.

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Dit raakte me echt toen ik dit las :O
Ergens vorig jaar heb ik nog ram geheugen voor mijn pc bij hem (via Helpmij) gekocht, aardig wat mailtjes gestuurd, ik wens zijn familie veel sterkte!

http://www.paulrt.nl/

Eduard

EDIT:

TERUGGEVONDEN (OVERLEDEN) - Paul Rijsmus-Troost (1971) - Dordrecht (ZH) - 26 Juni 2012

Wij wensen familie en vrienden veel kracht en sterkte om dit zware verlies te dragen.

http://www.facebook.com/MISSINGPERSONSNEDERLAND?sk=app_2373072738

Uit een facebook pagina, én een vermissingstweet blijkt dat hij vermist was?

Wat is er met hem gebeurd? =O

17jaar en een beginner
GJ_

Moderator

Wat een rotnieuws. Het was een gewaardeerd forumlid.
Sterkte voor familie en vrienden.

chuckie

Honourable Member

Alle sterkte en welgemeende condoleance's voor familie, vrienden en CO'ers die veel contact met hem hadden.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Met oprechte deelneming!

Zijn laatste topic ging over de LED-Loupelamp welke ik met veel plezier en een glimlach gelezen heb.
Sterkte aan de familie en vrienden!

zonder prutsen kom je nergens!
Turbokeu

Golden Member

Op 2 juli 2012 01:26:17 schreef weardguy: Neem het leven niet altijd zo serieus, binnen een flits kan het over wezen.

Ik heb reeds twee schoonbroers verloren: Eén op 37-jarige leeftijd, de andere op 57-jarige leeftijd.
Eén van mijn beste vrienden is een paar jaar geleden onverwachts op 42-jarige leeftijd overleden en onlangs (februari 2012) is mijn 18-jarig petekind (een meisje) op een afgrijselijke wijze aan een totaal onverwachte en virulente longkanker overleden...

Sterkte aan de familie van Paul-RT.

I love watching conspiracy theorists use the airtight logic of the argument from incredulity: "Well I don't understand how it works so it can't be real!!!"
help

Golden Member

Sterkte aan de nabestaanden ! Hoop dat zij sterkte en rust kunnen vinden.

Henry S.

Moderator

Wat een rot nieuws, als het iemand rond mijn leeftijd betreft krijg ik de rillingen...

Sterkte aan iedereen de Paul heeft gekend.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Lambiek

Special Member

Inderdaad, wat een rot nieuws !!!

Zo zie je maar weer hoe snel het afgelopen kan zijn.
Het is natuurlijk altijd erg als het gebeurt, maar dit is wel weer erg jong.

Heel veel sterkte aan de familie en kennissen.

Als je haar maar goed zit, GROETEN LAMBIEK.
Hugo Welther

Moderator

Dat is echt wel slecht nieuws.
Sterkte aan familie, vrienden en bekenden met dit verlies.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

mijn medeleven gaat uit naar de familie

R.I.P. Paul-RT

Deze mededelingen zijn haast niet te geloven. Ik wens zijn fam alle sterkte toe in deze dagen..

Arco

Special Member

Sterkte voor familie en bekenden.
De 'vind ik leuk' knop onder dit soort berichten op facebook komt trouwens wel erg grof over...

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Mijn oma zei altijd: Lééf maar hoor, want je bent maar een mens van één minuut. Ze is er niet meer maar ze had gelijk met die uitspraak.

Ik wens de vrouw van Paul en zijn familie heel erg veel sterkte toe in het verwerken van zo een enorm verlies.

Sterkte.

Omdat ik iets weet van elektronica denken de mensen die er niets van weten dat ik alles weet... Maar alleen ik weet dat ik nog heel veel moet leren... En inmiddels heb ik ook wel wat geleerd, maar om alles te leren moet je minstens 200 jaar oud worden.

Ik krijg de laatste tijd lang niet alle topics meer mee en had deze ook gemist.
Het is altijd vreselijk wanneer iemand die midden in het leven staat komt te overlijden. Ik wens al zijn familie en vrienden veel sterkte!

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

Ook ik heb dit topic gemist.
Het is altijd vreselijk nieuws als iemand op veel te jonge leeftijd overlijd.
Ik zelf heb ook vrienden van die leeftijd verloren.
Ik ken Paul nauwelijks maar leef toch mee met de Familie, kennissen en vrienden,
Veel sterkte toegewenst.

Veel te vroeg gegaan, ook ik heb onlangs twee familieleden in de 40 verloren, dat komt hard aan. Iedereen die 'm heeft gekend, sterkte met het verwerken van het verlies.

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Ook ik had dit bericht gemist.

Ik heb Paul RT niet persoonlijk gekend, maar herken natuurlijk wel gelijk zijn CO-naam. Het was zo'n member waar je je meteen de avatar bij voor de geest kan halen.

Vage signalen over zijn doodsoorzaak maken dat je je afvraagt hoe zoiets kan komen. Voor mij voelt 'een veertiger' ver weg, maar als ik naar z'n geboortejaar kijk klinkt 8 jaar ineens wel dichtbij. Een raar gevoel bekruipt me als ik dan ook nog zijn geboorteplaats zie, gelijk aan die van mij, en ook nog zijn woonplaats waar ik als kind eveneens gewoond heb. Dan voelt het ineens alsof je het zelf had kunnen zijn.

Mijn medeleven aan familie, vrienden en natuurlijk iedereen van CO die hem wel persoonlijk kende.

If you want to succeed, double your failure rate.