Moderator post onder mijn naam bericht.

Zou mods willen opletten dat ze niet in posten van iemand anders hun berichten posten, nu lijkt het net of ik het onderste deel van deze post heb gepost maar dat is van Henry S(althans dat neem ik aan omdat hij laatste is die bericht heeft aangepast). :)

http://www.circuitsonline.net/forum/view/105685/2

maartenbakker

Golden Member

Dit doen moderatoren als een bericht onoverzichtelijk is of als iemand een reeks berichten achterelkaar heeft geplaatst zonder de edit te gebruiken (en misschien ben ik nog wat redenen vergeten). Misschien was er met jouw bericht iets dergelijks aan de hand?

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
GJ_

Moderator

Lijkt me inderdaad het geval te zijn als ik de berichtgeschiedenis bekijk.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 8 juli 2012 19:40:32 (19%)

klein is fijn

Moderator

GJ_, ik gooi 'm toch nog even open omdat er iets anders mis gegaan lijkt te zijn.

Als ik naar het log kijk dan heeft Henry een post van peter_b aangezien voor dubbelpost van peter79 en daarom die twee posts samengevoegd. Voor zover ik kan zien heeft peter79 geen dubbelposts gemaakt.

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op zondag 8 juli 2012 19:32:21 (12%)

GJ_

Moderator

Owwwwww, ja, dat is in de history niet te zien, het log heb ik niet bekeken. Je hebt helemaal gelijk.
Sorry Peter79.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 8 juli 2012 19:41:51 (12%)

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.