Topic markeren

Zou het een idee zijn om topics te kunnen markeren als 'belangrijk' zodat je ze later nog kan terugvinden in je profiel? Misschien een extra kolom bijplaatsen op je profielpagina.

Als ik bijvoorbeeld een leuk onderwerp zie maar daar zelf niks in gepost heb dan kan ik dat bijna niet meer terugvinden via de zoekfunctie. Lijkt me vooral handig als er schemaatjes of foto's in de topics staan.
Het alternatief is dat je gewoon iets post en dan kan je het wel terugvinden via 'mijn posts' in het profiel, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

De jacht is mooier dan de vangst....

Je hebt wel een punt. Evenzo zou ik het handig vinden als ik topics waarin ik ooit heb gepost uit zou kunnen sluiten van het lijstje met 'mijn posts'.

If you want to succeed, double your failure rate.
Lucky Luke

Golden Member

Op 30 juli 2012 15:45:47 schreef Vovpvi:
Het alternatief is dat je gewoon iets post en dan kan je het wel terugvinden via 'mijn posts' in het profiel, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Sterker nog, dat is tot nog toe mijn methode. (Of, bij oude topics, bookmarken)

Maar ik zou een "volglijst" ook wel een handige feature vinden. (e-mailnotificatie werkt niet voor topics waarin zelden of nooit gepost word)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik wil de modjes zeker niet opjagen met dit zalig warm weer, maar is het al bekeken door een moderator? En wat is zijn mening ;-) ?

De jacht is mooier dan de vangst....
Jeroen

Moderator

Er staat nog een functie op de todo om topics te kunnen bookmarken, zodat je ze later in een aparte lijst kan terugvinden.

Op 30 juli 2012 16:01:48 schreef Jochem:
Evenzo zou ik het handig vinden als ik topics waarin ik ooit heb gepost uit zou kunnen sluiten van het lijstje met 'mijn posts'.

Die snap ik niet helemaal, het lijstje 'mijn posts' zijn alle topics waar je zelf in gepost hebt, dus als je die uitsluit is het lijstje leeg?

Ik zou specifieke topics willen uitsluiten uit de lijst met posts waarin ik heb gepost. Ik heb bijvoorbeeld 2 van die "The Great Internet Migratory Box Of Electronics Junk"-achtige topics, waar ik ooit iets in heb gepost, maar waar ik niet aan deelneem. Die zou ik willen verbergen in die lijst.

Bij tweakers.net is die functionaliteit er wel, dan staat helemaal rechts van de titel van die post een 'verboden in te rijden' bord, waarmee je hem kunt verbergen.

Maar als er een bookmark-feature komt, waarmee je een aparte bookmark-lijst hebt, dan vind ik bovenstaande request niet meer zo belangrijk.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 1 augustus 2012 13:09:37 schreef Jeroen:
Er staat nog een functie op de todo om topics te kunnen bookmarken, zodat je ze later in een aparte lijst kan terugvinden.

Da wacht ik rustig af en geniet verder van het forum.

De jacht is mooier dan de vangst....
benleentje

Golden Member

Dat zou geweldig zijn. Ik heb ook al een aantal zeer interessante topics gezien wat ik wel eens wat dieper wil bestuderen waarvan ik zeker de helft weer kwijt ben geraakt

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
benleentje

Golden Member

Ja kan maar is dan eigenlijk een work around. Hoe mooi zou het zijn als je hier een mooi lijstje krijgt van deze geweldige site. :9~.

Ik merk nu pas dat ik een smiley mis voor slijmerigheid.

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Zou ideaal zijn om dit dan ook te gebruiken om bepaalde topic aan elkaar te linken waarin gepost is, zoals als voorbeeld " PIC te samen met S0 device" lijst