verranderen email.

Beste,

dit account staat momenteel geregistreerd op een email account van mijn stagebedrijf.vandaag is mijn laatste dag hier.
de reden waarom ik dit heb geregistreerd op dit email account is omdat het niet mogelijk was om mijn prive mail hier te bekijken (geblokkeerd). omdat vandaag ook mijn laatste stage dag is word dit mail account verwijderd.

nu zou ik deze graag overzetten naar mijn prive mail account.
is dit mogelijk??

M.v.g
Erik Koevoets

Tidak Ada

Golden Member

Rechts boven onder "Gebruiker status"op je nick klikken. Dan op het volgende scherm op "Gegevens Wijzigen" klikken, je mailaddress veranderen en wachtwoord invullen --> opsturen : Klaar

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

En vanaf vandaag nooit meer je professionele gegevens gebruiken voor andere dingen dan werk. Tip: gmail is gratis en nog handig ook. Koop je d'r gelijk zo'n leuk Android dingetje bij...

@maarten hieronder: een bedrijf dat gmail gebruikt is wel een beetje sneu misschien. Maar inderdaad, ook dat niet doen.

[Bericht gewijzigd door flipflop op vrijdag 12 oktober 2012 22:31:17 (25%)

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein
maartenbakker

Golden Member

Maar gebruik gmail dan weer nooit voor werk; de "all your mail are belong to us" clausule vermijd ik liever.

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."