Forum notificatie idee?

Ben op diverse fora actief.Bij een forum zit een handige functie. Elk nieuw onderwerp dat aangemaakt is krijg je 1 notificatie mailtje. Wil je dat onderwerp blijven volgen dan moet je er op abonneren.
Is zoiets op dit forum ook te realiseren? Zit nu een keer per dag te 'scannen' op interessante onderwerpen.

Schimanski

Golden Member

Abonneren op een topic kan al met de button "E-Mail notificatie" onderaan. Mail notificatie bij elk nieuw onderwerp hoeft voor mij niet. Dan stroomt mijn postbusje al gauw over met zo'n populair forum als CO. :D

Nieuwe of gewijzigde topics staan bovenaan in de lijst "laatste discussies" en hebben een rood icoontje (alleen zichtbaar als je bent ingelogd)

What, me worry? // Radiozendamateur - PA2HGJ // Stuff is the junk you keep -- Junk is the stuff you throw away // Tinkeo Ergo Sum
EricP

mét CE

Neem een news reader. Ik zit echt niet te wachten op 30 mailtjes per dag waarvan er zeker 29 niet mijn interesse hebben.

Arco

Special Member

Lijkt mij ook geen erg plezierige optie, zo nu en dan even op CO kijken is toch niet veel werk?

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com

Je zou het kunnen toepassen per deelsectie. Iemand die voor robotica of RF gaat zou dit best interessant kunnen vinden.

@ericP: hoe realiseer je dat? een newsreader over CO?

[Bericht gewijzigd door MAH op woensdag 17 oktober 2012 16:38:03 (19%)

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
GJ_

Moderator

Op 17 oktober 2012 16:37:06 schreef MAH:
@ericP: hoe realiseer je dat? een newsreader over CO?

De rss van CO is alleen V&A voor zover ik weet.

Ow, nee, er is meer....
http://www.circuitsonline.net/rss-feeds
Da's handig :-)

Jeroen

Moderator

Inderdaad is het hier te druk om iedere gebruiker te gaan mailen als er een nieuw topic wordt aangemaakt.

@MAH: Er is een RSS feed voor de laatste forum topics, die kun je instellen in je newsreader.

GJ_

Moderator

Voor de laatste forumtopics is relatief nieuw dan toch.

Misschien in kunnen stellen bij je profiel bij welke sectie je een email notificatie ontvangt bij aanmaken van 1 nieuw onderwerp?

Op 17 oktober 2012 16:47:22 schreef Jeroen:
@MAH: Er is een RSS feed voor de laatste forum topics, die kun je instellen in je newsreader.

tjonge, wat mooi! had ik geen idee van en had ik ook nooit gebruikt. is het dan ook mogelijk om updates per selectie te zien? Dus robotica alleen bijvoorbeeld?

edit: lijkt mij van niet helaas

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough