Sommige V&A advertenties zijn hilarisch.

Een analyzer met een gelijksoortige functie heeft denk ik wel 7 jaar bij de BACO in ijmuiden gestaan. Begon op 250 Euro, laatste keer dat ik hem zag staan, zat er een stickertje op van 25 euro.

Het is inderdaad geen interessant apparaat voor de hobby.

meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.

Ieder voordeel heb z'n nadeel. Als ik als digibeet mijn oude mooie Volvo wil verkopen wil ik die ook graag op het Volvoforum zetten. Als ik dan eerst 25 posts moet doen houdt het op.
Laat maar zoals het nu is en mijn respect voor de mods!

Het is toch bijzonder dat op een speciale elektronica site onder de rubriek meten van V&A slechts 8 items staan. En daar zijn we blijkbaar tevreden mee.

Neen de gebruikers zijn vaak zeer gehecht aan hun meetapparatuur ik in elk geval wel :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Natuurlijk heb ik ook gelachen om die apparaten van 1000 euro, vooral gezien die uitgebreide toelichting over "grapjassen" (wij?) en de nieuwwaarde.

Maar laat V&A alsjeblieft zoals het is. Ik heb daar best weleens vaker iets uitgeplukt van mensen die hier nog nooit op het forum geweest waren en wél iets interessants voor een goede prijs aan te bieden hadden. Daar hoeven ze van mij niet voor 'bij de community' te horen. En aan de andere kant van de streep heb voorbeelden voor je van CO-members die hier wel met enige regelmaat posten en bijvoorbeeld een rol 4148 in minimelf aanbieden tegen nieuwprijs. Of nog lachwekkender: tweedehands EEPROMs of torren met gekortwiekte pootjes. Ook tegen nieuwprijs. Dat vind ik persoonlijk minder nuttig dan onbekenden die toevallig een keerl wel iets interessants hebben staan.

@markce: De oudste van 19 oktober, en 6 van de acht van de maand november. Je kunt het ook een snel verloop noemen. Heel marktplaats staat vol met spul waar we allemaal geen interesse in hebben. Bedenk je ook dat het leuke spul hier soms binnen een half uurtje weg is. Of zoals gisterenavond een 6-vlaks krimptang voor adereindhulzen, binnen een kwartier.

If you want to succeed, double your failure rate.

Even over die siemens cpu?
Aangezien hij nog geen posts heeft
En de meeste hobbyisten doen geen siemens 416 weg voor een vriendenprijsje. Professionele verkoper?
Verder vind ik het niet echt een voorwerp voor CO

[Bericht gewijzigd door DK op donderdag 20 december 2012 07:59:44 (14%)

Ik denk dat ie een rommel "partij" heeft gekocht/gekregen waar zo'n ding in zit.

Iemand had de electronica voorraad van een bedrijf tezamen met de stash van een hobbyist overgenomen. Blijk je toch verdomd weinig mee te kunnen. Die stond bij V&A en heb ik overgenomen. Eigenlijk ook dom: Daar kan je verdomd weinig mee. ZO'n hobbyist heeft allemaal onderdelen waar JIJ niks mee doet. Maar goed. Ik heb nu ZAT kleine condensatortjes. :-)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/
guidob

Overleden

Aangeboden: HP 209A Oscillator
Geplaatst door Goeievraag
Datum donderdag 20-12-2012 16:44
Woonplaats Omg. Leiden
Prijs € 1.500,00

Uhm

ik denk dat daar een "0" te veel staat in de prijs. €150.00 lijkt me eerder te kloppen

gezocht: nieuw potje " magische rook "

dat hoop ik ook
dezelfde staat voor 85(+28 verz) dollar op ebay :P

Ik zat er ook al naar te kijken. Maar goed, zal dus inderdaad een nul te veel zijn.

die heeft ie net van MP gevist voor €25 de schurk.

mvg.
florick

expert in percussive maintenance

Ach, dan heb je nog wat onderhandelingsruimte :).

Ik had 15 euro neer willen zetten...

Nu staat de goede prijs er.

Mijn posts dienen u in perfecte staat te bereiken. Mocht u op wat voor wijze dan ook ontevreden zijn, stuur dan de site, met post en leesdatum, naar: ongeldig@dres.nl

haha sorry, iets te snel geoordeeld. er stond er overigens wel eentje op Mp waar 25 op geboden is.

expert in percussive maintenance