moderator henry

Dit topic is gesloten

reactie van meerdere op moderator Henry. Ook zijn woorden van afsluiting van mij topic slaan nergens op (dit is ronduit beledigend). Een moderator heeft als taak om een rem te zetten wanneer nodig..maar volgens mij hoeft een moderator zich niet te laten versterken door andere meningen. (de verwijderde post even openbaar maken)?

Iedereen die mijn topic goed heeft gelezen weet dat alles met ferme goede bedoeling is. En dit helpt anderen weer voort. Mijn topic staat los van wat ik eerder heb gepost over ombouw van een receiver. Staat er totaal los van. Op deze manier wil ik het toch even in de groep gooien. Henry's antwoord heeft meer teweeg gebracht dan ik zelf verwachte. Maar het is aan mij om toch hierop te reageren.
Sorry dat het moet langs deze weg, er moet ruimte zijn om te vragen voor testen/fouten maken/proberen.

Zelfs na een mail sturen naar Henry...en ga nu niet zeggen dat u dit niet heeft gelezen.

(misschien kan een mod ook bescherming bieden tegen die-hard forum gebruikers)

Ben geen moderator, enkel gebruiker van deze site. Je topic nalezend kan ik me de reactie van Henry wel voorstellen. Kijk maar hoe dit soort vragen meestal verlopen.
Daarbij had je zelf wel wat meer kunnen meten/lezen en luisteren. Verrast me nog dat je hier zoveel ruimte kreeg.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
maartenbakker

Golden Member

Ik vond de woorden misschien wat sterk gekozen (knorrige turbomod is geloof ik de eretitel van Henry :+) juist nu het topic weer vlotgetrokken was en de lucht voor mij in elk geval wat geklaard, maar dat het gesloten werd is prima volgens de regels en had ik al voorspeld en dan ook om de reden dat het juist niet losstaat van het project waarin je de elco gaat gebruiken. Dan was de situatie ook sneller duidelijker geweest en hadden alle ontwerpoverwegingen direct meegenomen kunnen worden met wat minder heen-en-weer en langs-elkaar-heen gebeuren.

Ruimte voor fouten maken is er trouwens best, er is alleen maar een topic dichtgesoldeerd dat al tot 3 pagina's gegroeid was en zelfs nadat het al tot een bruikbaar resultaat had geleid en je kan gewoon verder op het forum alsof er niets gebeurd is toch? Ruimte in dat topic voor misverstanden, rechtzetten van misverstanden, je kon je ei kwijt tegen degenen van wie je vond dat ze toch wel erg kort door de bocht gingen, enz. enz. Ik vind dat heel ruim.

Welk bericht is er trouwens verwijderd? Ik had de indruk dat er in dat topic voordat het gesloten werd juist niet gemodereerd was.

[Bericht gewijzigd door maartenbakker op donderdag 31 januari 2013 02:33:02 (12%)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Is toch duidelijk, Henry S heeft onnodige quote's en topickicks moeten verwijderen.
TS houdt zich niet aan de forumregels, topic is terecht gesloten.

EricP

mét CE

Henry for president!

Ohnee... Maar eh... meneer de TS... Gedraag je dan ook. Je bent er eerder op gewezen. En als je er sch**t aan hebt, dan is het niet raar dat er zoiets gebeurt.

Ik ben zelf bij dit topic al vrij snel gestopt met lezen - het was al vrij snel duidelijk dat dit nergens heen zou gaan. Je lijkt weinig kennis te hebben, maar wel een idee waar die kennis voor nodig is. Als je vervolgens erop gewezen wordt dat je idee niet het meest handige is, dan is volhouden en doordrammen niet de houding waar je verder mee komt.

GJ_

Moderator

Als je problemen hebt kan dat per mail, dit doen we niet meer.

Dit topic is gesloten