Vraag & Aanbod : "Tekst" invulveld verschijnt niet in FireFox 21.0

Dit topic is gesloten

flash2b

Special Member

Ik zat net wat advertenties in te voeren met FireFox 21.0. Echter dat lukte niet omdat ik het veld "Tekst" niet kan invullen omdat het niet verschijnt. In InternetExplorer 9 verschijnt het wel, maar FireFox is mijn default browser. Kunnen jullie dit fixen ?

GJ_

Moderator

Even gecontroleerd en hier komt ie ook niet :-(
FF21.0 op Linux Mint met Mate desktop

--edit--
de fout zit in adblock plus. Uitschakelen (of circuitsonline whitelisten)en pagina refreshen. Waarom adblock het als een advertentie ziet weet ik niet.

Het is natuurlijk niet een echte oplossing, maar natuurlijk moet CO op de whitelist. Die drie bannertjes zijn niet echt hinderlijk denk ik en houden mede CO in de lucht. En zeg nou zelf: die drie advertenties blokkeren en zelf wel willen adverteren in V&A??? ;-)

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zaterdag 22 juni 2013 14:19:12 (35%)

flash2b

Special Member

Bedankt.

"Disable on circuitsonline.net" op ABP ingesteld en het werkt weer. Het blijft wel een beetje vreemd.

Nou de table row (TR) heeft een id genaamd ad_body. Dat is waarschijnlijk te verdacht voor de adblocker.

GJ_

Moderator

Op 22 juni 2013 14:36:53 schreef flash2b:...Het blijft wel een beetje vreemd.

Het is ook geen oplossing, het is alleen maar "bruikbaar". ABP is een van de meest populaire plugins in een van de meest populaire browsers. Ik denk dus dat er op de site toch iets aangepast moet worden.

Onze opperCO is gewaarschuwd, dus hier is het wel klaar. Bedankt voor het melden!!

[Bericht gewijzigd door GJ_ op zondag 23 juni 2013 16:58:38 (11%)

Jeroen

Moderator

Ik heb e.e.a. hernoemd en het veld wordt nu niet meer verborgen door Adblock Plus.

Maar eigenlijk moet je sowieso Adblock Plus uitzetten voor deze website, wij willen graag iets van inkomsten om de site in de lucht te houden!

Dit topic is gesloten