Awel, merci!

Met deze jubileumpost (mijn nummer 501, in alle bescheidenheid) wil ik de moderatoren en alle andere leden bedanken voor de tijd en moeite die jullie in de soms verhitte discussies steken. Het is een cliché en ik wil echt niet te melig klinken, maar ik leer hier nog elke dag bij.

Doe zo voort.

Tradities en regels zijn er om te breken. Orde niet.

Kijk aan, op naar de 1000! :D

Mijn jubileum-puzzel werd helaas door niemand opgepikt. En ik had nog zo m'n best gedaan op de meetwaarden van de foto :)

If you want to succeed, double your failure rate.

Van een doordenkertje gesproken... :-)

Tradities en regels zijn er om te breken. Orde niet.

Ik wil graag mij 200e post aanbieden om hierbij aan te sluiten.

Bedankt en ga zo door!

flash2b

Special Member

Chips.... ik ben net door de 1000 heen gegaan.

rbeckers

Overleden

@Sparkz
Fijn dat je CO + leden bedankt!

(4700 posts)

Shiptronic

Overleden

Op 24 juni 2013 13:33:36 schreef Jochem:
Kijk aan, op naar de 1000! :D

Mijn jubileum-puzzel werd helaas door niemand opgepikt. En ik had nog zo m'n best gedaan op de meetwaarden van de foto :)

Is de oplossing CQ winnaar al bekent ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Gefeliciteerd! En ik heb de 5000 gemist. :'(

Kom eens langs bij RevSpace of één van de andere spaces!

Bij de 10.000 post krijg je een 10K taart :P
Free in elk geval wel :-)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

free had toch een taart bij 15.000 posts? dan heb ik er nog een 3700 te gaan :P

edit: k weet niet fred, mijn posts zijn bijna allemaal sinds zomer 2009, jij bent al veel langer lid. m'n gbpd ligt ook wat hoger :)

[Bericht gewijzigd door testman op maandag 24 juni 2013 18:49:08 (46%)

waar rook was, werkt nu iets niet meer
fred101

Golden Member

Hmm, lekker taart, dan heb ik hem misschien eerder dan jij Testman. Ik heb nog 2882 posts te gaan. Zit nu op 12118. ( gelukkig tellen ze niet het aantal woorden in posts ;-) )

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
maartenbakker

Golden Member

Mag ik mijn taart dan bij 16384? Da's ook nog een redelijk rond getal :)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Dat gaat sparkz nu vast proberen te verbeteren :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Jij mag binnenkort de revisie in :P (of museum lol)

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/
rbeckers

Overleden

Niet negatief bedoelt of zo, maar:
Onvoorstelbaar. ;)

Ik wist dat het er veel waren....

ik heb eens vergeleken onder de veelposters toen free er 15.000 had, henry stond toen nog op 47000 posts..

hier de link, 11 juni 2011 , wat naar onderen scrollen.. http://www.circuitsonline.net/forum/view/94020/1/taart+15k?query=taart…

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Henry gaat voor de 0xFFFF!

Ik zit bijna op 0x2000, joepie!

[Bericht gewijzigd door SparkyGSX op maandag 24 juni 2013 19:20:31 (53%)

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
Henry S.

Moderator

En dan is het afwachten of Jeroen meer dan een word voor deze teller gebruikt heeft ;)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Lucky Luke

Golden Member

Helemaal lachen als het per ongeluk een signed variabele is... Maar dan zijn het iig meer dan 16 bits, en als het er 32 zijn duurt het nog ongeveer 354kilojaar voor we erachter zijn... ((2^31 - 54252)/16,62)/365

Balen.

Op 24 juni 2013 18:31:54 schreef maartenbakker:
Mag ik mijn taart dan bij 16384? Da's ook nog een redelijk rond getal :)

2^14 , nog 10 of 11 dagen en je bent er.

Ik ben al mijn jubileumposts vergeten, en met 2 posts per dag gaat het ook niet zo snel als bij Henry S. (Posten die andere mod's ook zo veel?)

Maareh, CO is idd een prachtig forum.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)
High met Henk

Special Member

ik vindt dat ik ook aardig wat posts op mijn naam heb, maar henry haal ik niet meer in.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

henry is hoofdposter van co, niemand komt bij dat aantal posts in de buurt zelfs. de meeste zitten nog ruim onder de 20.000 posts. hoewel sine en gj vaak de grote topics die 2 maandelijks vol zijn tijdig verschonen heeft henry natuurlijk weer andere bezigheden op t forum (iedereen wel bekend natuurlijk :P )

waar rook was, werkt nu iets niet meer

Maar ja, een significant deel van Henry zijn posts bevatten weinig meer dan "slotje", of zijn anderszins niet inhoudelijk voor de discussie, dus dat geeft een beetje een vertekend beeld.

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken
High met Henk

Special Member

@henry: tijd voor een slotje hier wel genoeg gevleid (zeker door sparky: hij eert je)

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

Op 24 juni 2013 13:33:36 schreef Jochem:
Kijk aan, op naar de 1000! :D

Verrek dan heb ik er nu 1002 !!!!

Niet storen a.u.b ben al gestoord genoeg!