Het grote interessante aanbiedingen topic deel4

Dit topic is gesloten

Amateur19

Overleden

@De Moderatoren.

Kan/mag ik hier een lijst plaatsen met een aantal obsolete IC's die ik zelf voor €1,- p/stk in de aanbieding heb of kan/mag dat alleen maar in V&A?

Er zit veel tussen voor reparatie van Radio/TV/Video/Auto-audio. Heb dit kunnen kopen voor weinig en wil dit graag delen met de CO leden voor weinig, die nou net dat onderdeel nodig hebben en er ergens anders de hoofdprijs voor moeten betalen.

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets

Wat is er in dat geval mis met V&A? Prima plaats toch?

Dit topic is nu juist om te wijzen op dingen die door anderen NIET via de V&A op deze site worden aangeboden...

If you want to succeed, double your failure rate.
Amateur19

Overleden

V&A wordt niet door alle CO leden gelezen. Een topic over onderdelen met de mogelijkheid tot identificatie of waar kan ik het kopen vaak wel. Tenminste dat is bij mijzelf wel het geval. Voor het zoeken naar obsolete IC's denk ik niet als eerste aan V&A. :)

[Bericht gewijzigd door Amateur19 op dinsdag 25 juni 2013 13:58:09 (15%)

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets

Tja, ik lees net als veel anderen altijd de V&A. Ik denk zelfs dat daar meer mensen kijken dan in dit topic.

If you want to succeed, double your failure rate.
Amateur19

Overleden

Heb het inmiddels in V&A geplaatst voor €1,- p/stk

[Bericht gewijzigd door Amateur19 op woensdag 26 juni 2013 13:13:36 (20%)

Eens een CO'er, altijd een CO'er. 27MC, 3M-FM en nog meer Schema's en DataSheets
Sonytech

Overleden

x

[Bericht gewijzigd door Sonytech op zondag 20 juli 2014 16:59:35 (100%)

"Verbaas u niet, verwonder u slechts."
maartenbakker

Golden Member

Ik vond 85 euro flink aan de prijs, maar als je de meterprijs letterlijk neemt zit je wel erg goed en hoort het alsnog in dit topic thuis ;)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."

Op 25 juni 2013 21:16:59 schreef Sonytech:
Kan je toch een heel eind bekabelen voor maar € 0,84 ....

Ja, wel vier meter ;) (Of is dat de vraag niet ;) )

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)

Reken dat maar eens na :-)

(ik zou mijn lesgeld terug halen, de wiskunde leraar heeft bij jou zijn werk niet goed gedaan) :P

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Op 25 juni 2013 21:16:59 schreef Sonytech:
Een ook wel heel erg interessante aanbieding momenteel in de V&A:

400 meter 0,5mm2 draad a 0,21 cent per meter.

Is dat inclusief verzenden?

Lucky Luke

Golden Member

http://xkcd.com/verizon/verizon.jpg
Bijbehorende audio

2ct of 0,02ct per Mb maakt ook nogal flink uit...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Het is iets meer dan 21 cent per meter, geen 0,21 cent dus maar € 0,21. Lijkt me absoluut niet interessant.
Reken even mee... als het werkelijk 400 meter is(*) kom je op 21,25 euro per 100 meter.

Nieuw: 100 meter 0.5mm2 bij Farnell voor €12,60 excl. BTW. = € 15,24 inclusief BTW geleverd met rekening.

Het tweedehands overschot uit de V&A is dus ruim 24 euro duurder dan de nieuwprijs.

(*)De uitspraak 'circa 80 meter per rol' ken ik wel van ebay en marktplaats... kan dus ook wat minder zijn.

 
edit: ah, ik dacht dat de verwarring bij Sonytech lag, maar ik vermoed dat er in de advertentie zelf eerder 0,21 cent per meter stond, en dat dat inmiddels door de adverteerder is gewijzigd...
Eindoordeel onveranderd: geheel niet interessant.

[Bericht gewijzigd door Jochem op donderdag 27 juni 2013 08:30:55 (17%)

If you want to succeed, double your failure rate.

Ik heb hier ook 5 van die rollen daar zat het plastic nog om heen en die zijn 100m. Gekocht toen Stuut & Bruin dicht ging voor 5 euro / stuk. Gezien de nieuwprijs bij Farnell lijkt me dat meer in de richting.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.
Shiptronic

Overleden

@Lucky, je link werkt niet ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Link werkt hier wel, Ship.

@Roland: 5x€5 is toevallig ook precies wat ik (eerder al) per email had geboden, maar geen enkele reactie op gehad.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 26 juni 2013 20:06:18 schreef Gadget_inc:
Reken dat maar eens na :-)

(ik zou mijn lesgeld terug halen, de wiskunde leraar heeft bij jou zijn werk niet goed gedaan) :P

Kan aan mij liggen hoor, maar als het € 0,21 per meter is, en je hebt maar € 0,84 , dan kun je volgens mij maar 4 meter kopen, dus ook maar 4 meter bekabelen. Maar ja, als jij overal 2 draadjes naar toe wil leggen, dan kom je niet verder dan 2 natuurlijk. ;) En even voor de duidelijkheid: ik reageerde hierop:

400 meter 0,5mm2 draad a 0,21 cent per meter.

Kan je toch een heel eind bekabelen voor maar € 0,84 ....

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)
Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

Leg het dan maar snel uit, anders krijgen we ruzie met een van de moderatoren.Anders wordt het veel te veel off topic. Want ik zie nog niet in wat jij bedoelt. Of bedoel je cent in het gulden tijdperk? Of bedoel je een ander bericht wat ik niet bekeken heb?
{EDIT} ohh ik zie het al: 0,21 cent ;( dat is geen € 0,21

Ik wist al dat het niet goed met me gaat, maar dit slaat werkelijk de plank finaal mis...... begint op een burn-out te lijken, wordt tijd voor vakantie...

"Ben nog een N00B, maar dat is al aan het veranderen ;)

In het kader van 0.002 dollar overmaken... Ik krijg sinds enkele maanden steevast elke maand een factuur van tele2. Voor het totale bedrag van.... (wait for it).... EUR 0.00. Ik wacht met spanning af of ze een incassobureau gaan inhuren als ik niet betaal..... :-)
(Of zouden ze 0.002 hebben afgerond en komt de uitstaande rekening op 0.01 na vijf maanden....?)

[Bericht gewijzigd door rew op vrijdag 28 juni 2013 09:22:05 (16%)

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Hackaday staat te koop: http://hackaday.com/2013/07/01/hackaday-looking-for-a-good-home/
Kerel verwacht er 500.000 a 1.000.000 voor te kunnen krijgen.

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.

Zaterdag mijn order van Banggood ontvangen, die met de kortingsbon. Netjes dat ze geleverd hebben voor die prijs. Was nog aangetekend verstuurd ook.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

Oh ben benieuwd dan of ik het ook krijg vandaag :)

Edit:

Hier ook wat binnen, m'n radartjes. Niet aangetekend overigens, wel met pakketpost omdat ze zo hadden ingepakt dat het niet door de bus paste.

[Bericht gewijzigd door pe5ocb op dinsdag 2 juli 2013 16:29:02 (61%)

Tidak Ada

Golden Member

Ik weet niet of het al is opgevallen, maar die geel-blauwe woonboulevard uit Zweden heeft tegenwoordig een miniatuur uitvoering van dat bekende lenslampje op een zwaanshals (€ 3,99).
Er zit geen voeding bij, maar er zit een USB stekertje aan. Handig tijdens de vacantie voor de laptop-verslaafden, maar ook op de werkbank.
De lichtkleur is een stuk acceptabeler dan die van zijn grote broer (minder rose).

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †
Tidak Ada

Golden Member

Op 7 juli 2013 14:53:42 schreef Da_Vinci:
Deze bedoel je?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80243801/

Ja, dat is hem.

Links zijn hier toch niet verboden? :)

Maar ook niet verplicht :P

Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie. ----> TUBE COLLECTORS ASSOCIATION - †

Dit topic is gesloten