Oude emails

Is er iets mis met de circuitsonline server?

Ik heb een tijd terug eea te koop gezet op V&A. Rond begin juli. Ik kreeg gisterenavond een hele stapels emails die allemaal naar die advertentie vroegen. Emails van 12, 13, 14 juli etc tot nu.

Alleen maar mails van circuitsonline.

Ik krijg elke dag tientallen emails, alles werkt, aan mijn spullen kan het niet liggen, hoop ik? Is er iets mis?

Pieter

wtt

Golden Member

Hallo Pieter,

ligt het aan die server denk je?

Ik heb in die periode ook kontakt met je opgenomen. In eerste instantie middels CO. Enige tijd later heb ik je telefonisch gesproken en direkt daarna heb ik een mail naar jouw emailadres gestuurd met referentie naar het telefoongesprek.

Het is inmiddels augustus en ik heb helaas nog steeds geen reaktie..

Misschien alle servers even nakijken?

Overigens zou er inderdaad best iets dergelijks aan de hand kunnen zijn, want er zijn meer reakties die uitblijven, zeg maar...

wtt

Golden Member

Ik had je gevraagd naar de prijs van het tinsoldeer uit jouw ad.
(details in de mail)
Tijdens ons telefoongesprek had je aangegeven daar nog even naar te wilen kijken en dan deze prijs aan mij door te geven.

Dat moet waarschijnlijk tussen die partij mails staan die ik gisterenavond binnenkreeg. Maar ik weet echt niet meer welke van jou is. Wat is je mailadres zodat ik de mail kan herkennen?

Ik kreeg niet alleen mails over de soldeertin maar ook over andere V&A dingen (ik heb er ook wat kabeltjes staan).

wtt

Golden Member

Mijn eerste reaktie op de ad ging via CO. Die zou dan mogelijk bij 'die berg' kunnen zitten.
Omdat reaktie uitbleef heb ik je op 15-7 gebeld en direkt na dit gesprek een mail gestuurd op het gmail adres wat in jouw profiel staat.

Ik heb dat verstuurd met mijn hotmail-account, het adres staat in mijn profiel.

Ik heb vanmiddag een (virtuele) server van mij moeten rebooten. Toen zijn er een "stapel" achterstallige mails afgeleverd gaan worden.

Maar....
1) Volgens mij zit jij niet achter mijn server
2) Ik heb hem om 12:51 herstart, jij klaagt al om 12:18.
3) Hij schijnt vannacht pas "vastgelopen" te zijn, dus niet al een halve maand....

four NANDS do make a NOR . Kijk ook eens in onze shop: http://www.bitwizard.nl/shop/

Als het mailtje dat wtt direct naar je gmail account heeft gestuurd ook niet is aangekomen ligt het dus niet aan co.
Zat het mailtje van wtt in de partij die je nu hebt moet je toch eens je gmail nakijken, spam of ander filter settings.

Kans bestaat ook dat het eerst door de nsa moest worden geapproved. ;-)