kleur toevoegen

pamwikkeling

Special Member

Hallo,

als ik een tekst schrijf, zou het gemakkelijk zijn indien bepaalde belangrijke informatie naar voren gebracht kon worden in een ander kleur.
Tot nu toe heb ik dat steeds gedaan met bold en italic, maar aangezien bijna iedereen toch een kleurenmonitor heeft, lijkt het me interessant om vb 8 tekst kleuren te kunnen selecteren.

Zijn er nog forumleden die dat nuttig vinden ?

MVG

Pamwikkeling

fred101

Golden Member

Als het aan mij ligt Liever niet. Dat word vreselijk onrustig. Dan nog een assortiment emoticons erbij en het wordt helemaal feest. Zo'n post met 8 kleuren, diverse lettertypes en maten en dan minstens 25 van bewegende gevallen per regel.

Nog irritanter dan dat "quote, in quote in qoute". Valt hier gelukkig mee maar op EEV blog krijg je van die posts die een halve pagina lang zijn omdat zo ongeveer alle voorgaande posts 6 levels diep gequote zijn.

www.pa4tim.nl, www.schneiderelectronicsrepair.nl, Reparatie van meet- en calibratie apparatuur, ook maritieme en industriele PCBs
Maak me niet gek, ik ben al gek.
klein is fijn

Moderator

Op 21 december 2013 14:40:56 schreef WilToyo:
Deze post is in kleur.

En precies daarom staat het niet in de faq. :)

Frederick E. Terman

Honourable Member

Mooi hoor.
##################################
Echt een oplossing waarvoor we nog een probleem zoeken. :)

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Op 21 december 2013 17:31:28 schreef blurp:
Blink! pleeeeaaaaasseee :-)

Aaaah, goede herinneringen aan het www van 15 jaar terug :)

Zo goed als het vroeger was, is het nooit geweest.
pamwikkeling

Special Member

@ Wil en FET

Grrrr ..... :-)

[Bericht gewijzigd door pamwikkeling op zaterdag 21 december 2013 22:27:46 (33%)

big_fat_mama

Zie Paulinha_B

Voor mij is de inhoud van het bericht belangrijker dan de vormgeving. Goed taalgebruik is ook nuttig, daarmee verstaan we elkaar beter. Toeters en bellen zijn daar niet echt een alternatief voor, al kan dat zo lijken.

hoe beter de vraag geschreven, zoveel te meer kans op goed antwoord
Lucky Luke

Golden Member

[for(color=0;color<0xFFFFFF;color+=8)]
[marqee]Waarom werkt dit nu niet... [blink]>:)[/blink][/marqee]
[/for]

[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op zaterdag 21 december 2013 22:33:18 (17%)

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Misschien kijk ik er overheen maar ik zou graag een optie willen zien waarin je de topic titel kunt veranderen.

Ikzelf ben iemand die zijn geposte berichten nakijkt en daarin zitten soms fouten en die herstel ik dan. Maar een topic titel heb ik nog niet kunnen veranderen. Soms kan de topic titel beter.

I love it when a plan comes together !

Dat kan alleen als je een modje lief aankijkt.

Maak me niet gek, ik ben al gek.

TOPIC CHANCE.

oud
LED RGB Strip 100 meter

nieuw
Project: LED RGB Strip 100 meter aansluiten en besturen

Lieve MOD, ik hoop dat de lieve en mooie kerstgedachte bij je boven komt :-)

I love it when a plan comes together !

Op 26 december 2013 20:13:06 schreef ritmeester:
TOPIC CHANCE.

Moet dat niet CHANGE zijn?
Kunt het nog veranderen :D

Ik vind dit forum juist zeer leesbaar, zonder kleuren, fonts, 1000 smileys, enorme onderschriften etc.
Boven het antwoordformulier zijn al een aantal opties om delen van de post te accentueren, meer is niet altijd beter.

Het enige wat irriteert is dat sommigen de complete post van de voorganger quote, wat overbodig is.
Of de hele post van een eerdere toevoeging nemen, zonder te verwijderen wat niet nodig is.
Beetje offtopic hier, maar bon, gooi deze overpeinzing hier maar bij.

Dat kump er noe van....