versterker ontwerp

Dit topic is gesloten

Bedoel je een print layout, die ben ik aan het maken.

Ja een stuk of 7

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 6 juni 2014 21:31:32 (17%)

Henry S.

Moderator

Ik gooi dit topic even op slot, want ondanks het verzoek om even de FAQ te lezen blijft de TS doorgaan met topickicken...

Morgenavond nog maar eens proberen.

Edit: Topic opgeruimd.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Bedankt voor het weer in werking stelen van de topic.

Op 5 juni 2014 19:56:52 schreef Knustelsmurf:
@pim. heb je al eens eerder een (eind) versterker gebouwd ?
Dit lijk me een aardig pittige jongen.

Ik heb meerdere versterkers gebouwd, zowel voor als eindversterkers, en heb als audio reparateur gewerkt.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 6 juni 2014 21:56:01 (73%)

Henry S.

Moderator

Leuk dat me bedankt, maar volgens mij heb je iets niet gelezen...

Het kicken van topics
Het is niet wenselijk dat oude (ouder dan 3 maanden) topics omhoog gekickt worden door er een nieuw bericht in te posten. In het topic zal een rode waarschuwing te zien zijn als je iets probeert te posten in een oud topic. Post alleen in een oud topic als je echt iets zinnigs hebt toe te voegen.

Het kicken van een je eigen topic om het hoog in de lijst te houden is niet toegestaan als de laatste reactie minder dan 24 uur geleden is.
Als je iets hebt toe te voegen aan een topic terwijl je zelf de laatste bent die geantwoord heeft wordt je geacht de edit functie te gebruiken. Deze regel vervalt als de laatste reply ouder is dan 24 uur.

http://www.circuitsonline.net/forum/faq#topickicks
Hier is geen woord Spaans bij.

Laatste waarschuwing voor een langer slotje!

[Bericht gewijzigd door Henry S. op vrijdag 6 juni 2014 21:55:29 (78%)

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

henry S. Moderator,

Ik heb al gevraagd mijn account te verwijderen, maar daar is nog niet op gereageerd.

Ik heb niets tegen een ieder die deze forum site bezoekt, maar ik vind de manier waarop deze Moderator met mensen omgaat buiten alle perken gaan, waar heb je als bezoeker deze behandeling aan verdient, als je niet gelijk doet wat er gevraagd wordt dan krijg je strafpunten, waar komt deze botheid vandaan,ik wil dat mijn account geheel verwijderd wordt.

Groet,
Pim

Henry S.

Moderator

Na 5 topickicks heb ik een zakelijk maar dringende verzoek gedaan de FAQ een keer te gaan lezen. Want dan is wel duidelijk dat dat nog niet gedaan was, dat terwijl er bij elke post duidelijk om gevraagd wordt.

Daarop volgen zonder boe of bah nog een keer 3 topickicks, dan is het tijd om maatregelen te nemen. We blijven niet aan de rotzooi achter de posters op te ruimen, en daarom kreeg je 24 uur de tijd om de boel op orde te brengen.

Na deze tweede waarschuwing worden er doodleuk nog 2 topickicks gemaakt... alsof er niets gebeurd is, terwijl er dus een paar dagen tijd gegeven is om het postgedrag aan te passen.

Ieder forum heeft z'n forumregels, en het is dus ook helemaal niet zo netjes deze te negeren. (Over botheid gesproken... er wordt niet eens op een verklarende email gewacht.)

Accounts worden niet verwijderd, je mag ook gewoon wegblijven als die regels je niet bevallen.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten