JVC CCS NX-F7 geen audio via speakers

Is dit de goede?

Of is er ook een site waar je ze per stuk kunt kopen, zonder al te hoge verzendkosten?

RAAF12

Golden Member

Kijk eens hier http://www.circuitsonline.net/shops/ tenzij je afgelegen woont, dan kan het wellicht uit om een condensator per post te laten bezorgen.

2 besteld bij elektronica-componenten.nl en er vandaag 1 in gesoldeerd.
Hij werkt weer!!! :)

Iedereen bedankt voor de hulp.

Is hier ook een reden voor? Geluid te hard? Warmte? Of is het gewoon slijtage?

Shiptronic

Overleden

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Via Google op jullie forum uitgekomen en me gelijk aangemeld.
Ik heb een JVC CA-NXF4B ter reparatie met hetzelfde probleem.
Printplaat is gelijk aan de NX-F7 en het blijkt dat het probleem ook in dezelfde condensator zit. Dank voor de oplossing

Ik heb ook een JVC NX-7F met versterker uit 2008.
Ik had last van dat een paar van de satellite speakers (in elke satellite zitten 2 speakers) het al een tijdje het half deden.
Na het vervangen van elco 1 op de afbeelding deden de satellite speakers het weer oké.
Uit de subwoofer komt wel geluid maar lang niet de bassen die er in het begin uit kwamen.
Als ik toen een lekkere bas aanzette, stond de kamerdeur te trillen in het kozijn.

Ik heb de subwoofer uit elkaar gehaald en je ziet de conus bewegen en visueel ziet hij er ook nog prima uit.
Ik heb de hele rij elco? (2) vervangen maar dit gaf nog geen verbetering met de subwoofer.
Heeft iemand een idee hoe je zoiets kunt troubleshooten of heeft ervaring met het repareren van de subwoofer van een JVC?
De aansluiting van de subwoofer is de middelste van het beige kunststof blok aan de onderkant.

Heb je hem anders geplaatst, de subwoofer? Want sommige ruimtes laten het soms minder goed toe dat je hen laat trillen. Zet hem tegen een muur en als het lukt in een hoek.

Ik ben een tijd geleden verhuisd.
In het vorige huis heeft hij het al een tijd niet goed gedaan.
In mijn nieuwe huis staat hij vergelijkbaar als in het oude huis.
Op de vloer en zo'n 30 cm van de muur af.
Ik heb het front verwijderd en je ziet de conus wel bewegen als je de stereo hard zet maar het geluid is zacht en niet zuiver.

Ik heb net ff de subwoofer tegen de muur gezet.
Ik moet zeggen dat het heel wat scheelt.
De bassen doen het een stuk beter.
Bedankt voor de tip.
Nooit geweten dat dit zoveel scheelt.
Binnenkort bij mijn zoon ff wat house muziek ophalen om te kijken hoe het dan met de subwoofer is.