Hi Heren,
Vandaag ook weer een bezoek gebracht aan de beurs.
Ook deze keer weer spulletjes gekocht, zoals de mooie BNC/BNC kabels gemaakt van RG142.
Verder wat Zwarte Alu kasjes gemaakt voor Dinrail montage, de plastic houder hiervoor laten liggen,
gebruik ik toch niet, maar voor 5€ per stuk heb ik er vier meegenomen.
Verder breng ik altijd graag een bezoek aan Ben van Dijken, goed spul en vriendelijke mensen.
Deze keer ondermeer een Trinble GPS onvangen met 10Khz output een een antenne die direct op de onvanger past.
Verder nog wat klein spul bij hem gekocht.
Wat mij opvalt is dat de hoeveelheid "bagger" steeds groter wordt waar men mee op de beursen staat.
Ik herken vele spullen die de verschillende mensen proberen te verkopen, al jaren dus,
wordt niet verkocht, naar mijn menig omdat het dus rotzooi is...
Ik zou zo 80% wat daar op de tafel ligt, zo de container in schuiven.
En dan de prijs, van de "Prof" handelaar, die b.v. 550€ voor een HP voeding gevraagd en dit voor een model dat zeker 20 jaar oud.
Het geld ook voor allerlij andere meetapparatuur waarvan moderne versies veel beter werken dan wat daar op de tafels staat.
Omdat er Fluke, HP op staat, moet de prijs hoog zijn, ook al rammelen alle schakelaars...
Een GPIB PCI kaart die tussen de rotzooi ligt en dan nog 25 Euro vragen,
met de opmerking "hij komt uit werkende aparatuur" dat zal best, maar werkte die kaart zelf,
of ligt hij daar omdat hij defect was, ( hij was bijna 20 jaar oud...)
Ik heb natuurlijk ook leuke dingen gezien zoals diverse trafo's voor drie a vier Euro die zeer goed voor voedingen gebruikt kunnen worden, nee niet gekocht, heb zat trafo's 
Waar ik ondermeer naar gezocht heb is SFR25 weerstanden,
Philips gebruikte die veel in hun eigen producten.
Je ziet nu alleen nog die China troep waar je de kleuren niet van kan onderscheiden op de weerstanden.
Dus als iemand nog weet, waar je de SFR25 weerstanden kan kopen dan hoor ik het graag.
Toch nog met mooi spul naar huis, ondanks de signaal ruisverhouding van maar een paar dB 
Gegroet,
Blackdog