bereikbaarheid site

Ik vroeg me nou wel eens af waar dat nou aan ligt dat de site de ene keer wel werkt, en dat ik soms niet kan inloggen.
Vanmiddag nog kon ik niet inloggen, en kreeg ik iedere keer bij het inloggen een error dat ik cookies aan moest zetten (die aan staan).
Nu probeer ik het net weer, en ik sta al meteen weer ingelogd (ik heb niet eens zelf moeten inloggen).
Ik heb al verschillende keren mijn wachtwoord veranderd, omdat ik er op die manier wel in kon komen (via mailtje van vergeten wachtwoord).

Free the whales!

Met die cookies heb ik ook wel es gehad, toen had ik gewoon allen cookies van CO verwijderd.

Met IE heb ik dit probleem ook weleens gehad. De koekjes verwijderen loste dit probleem op. Maar sinds ik Firefox gebruik heb ik hier geen last meer van.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

OK
dan weet ik dat ook weer, dank u wel.

Free the whales!

Op 7 december 2004 19:46:40 schreef Thomas:
Met IE heb ik dit probleem ook weleens gehad. De koekjes verwijderen loste dit probleem op. Maar sinds ik Firefox gebruik heb ik hier geen last meer van.

Ik heb nu net ook firefox gedownload en hij is wel beter dan IE.

Ik draai hier nog een oude Mozilla, ook geen last.

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Nog nooit problemen gahad met Opera. Al verschillende versies.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Ik weet niet of het probleem alleen IE is. Ik heb bijvoorbeeld ook problemen met het openen van die sites van EA (iets van aestathic.be of zo).
Dus het kan ook wel aan de provider liggen.

Free the whales!

Dat is de reden dat ik firefox heb.