Upload Archief

Ik heb al eens eerder geschreven dat ik een upload script zou maken. Dit script is inmiddels gereed. Een aangezien de testers nog weinig van zich hebben laten horen richt ik me nu maar op het grote publiek.

Het script werkt onder de naam "Upload Archief" en is te vinden op http://www.uploadarchief.net Iedereen mag daar bestanden online plaatsen. Je kan je daar registeren door eerst te klikken op inloggen, daarna kan je jezelf aanmelden. Bestanden kunnen extern gelinkt worden. Wel zijn er gebruiksvoorwaarden, deze krijg je toegemailt samen met het wachtwoord wanneer je je aanmeld.

Er zijn nu nog maar 3 groepen/secties. Als iemand suggesties heeft om dit uit te breiden, mail me.

Marcel

*edit: url aangepast

maar het staat allemaal al wel online? Dan ga ik me wel ff aanmelden. Hoeveel mag je maximaal plaatsen (in KB dan uiteraard :))

Op het moment maximaal 500kB per bestand. Maar als iedereen bestanden van die grootte gaat uploaden, dan raakt het snel vol. Ik houd het goed in de gaten en pas het aan als dat nodig is.

Marcel

*edit max grootte aangepast

Ik heb het even geprobeerd en het werkt prima.

Rob

sorry marcel, maar ben druk met een verbouwing thuis....

Het werkt overigens wel perfect dat scriptje, is het freeware ?? :P (heb wel interesse ;))

bloep....

Werkt perfect, mijn schema van een handklapschakelaar staat er ook op.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.

Marcel -> dit werkt super. Het is lekker snel, handig, overzichtelijk. Gewoon super.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wat gebeurt er als er iemand een file upload die dezelfde naam heeft maar toch wat anders is? Dus bijvoorbeeld 2 verschillende gebruikers die allebij het bestand verjaardag.jpg uploaden.

Ik ben trouwens Lamborghini, check me foto's :P

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Hmmmm, volgens mij heb je dan 2 verjaardagspartijtjes en een enorme slagroomtaart.jpg :P:P

SWS

A long answer is not short!

Op za 26-10-2002 17:27:14 schreef Bastiaan:
Marcel -> dit werkt super. Het is lekker snel, handig, overzichtelijk. Gewoon super.

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar wat gebeurt er als er iemand een file upload die dezelfde naam heeft maar toch wat anders is? Dus bijvoorbeeld 2 verschillende gebruikers die allebij het bestand verjaardag.jpg uploaden.

Het eerste bestand blijft dan staan en het tweede wordt geweigerd.

Ik ben trouwens Lamborghini, check me foto's :P

Zie er mooi uit. Vooral in het donker met die lampen. Ik heb nog niet in de conrad gekeken, maar is dat een rc bus?

Marcel

Op za 26-10-2002 20:14:45 schreef Marcel:
[...]
Het eerste bestand blijft dan staan en het tweede wordt geweigerd.

Heel mooi.

[...]
Zie er mooi uit. Vooral in het donker met die lampen. Ik heb nog niet in de conrad gekeken, maar is dat een rc bus?

Dankje. Dat is idd een rc bus. Hij staat zowieso in de modelbouwgids van Conrad, de gewone gids weet ik niet zeker. Ik vind die nieuste touringcarren met die buitenspiegels die zo ver uitsteken en net lijken op een bij :) wel mooi, dus heb deze toen gekocht bij Conrad. En pas toen ik hem thuiskreeg bleken de lampen te werken, dat stond namelijk niet eens in de gids vermeld. En dat ding is vreselijk groot, echt lache.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Dit is perfect. Zo bedoelde ik het precies in: http://www.circuitsonline.net/forum/view.php?id=2204

Nu nog een mooie integratie in CO... Marcel bedankt!!!

Op za 26-10-2002 16:58:05 schreef Prutsertje:
sorry marcel, maar ben druk met een verbouwing thuis....

Het werkt overigens wel perfect dat scriptje, is het freeware ?? :P (heb wel interesse ;))

Je moet tenminste de beschikking hebben over Java 5, een Servlet 2.4 compatible server en MySQL.

Marcel

Op ma 28-10-2002 00:51:27 schreef Marcel:

[...]

Je moet tenminste de beschikking hebben over PHP4 en MySQL op je server.

Marcel

heb ik !! :D

bloep....

Het is misschien wat laat maar kan je geen link naar het upload archief maken in de navigatie balk ofzo.
Of staat die al ergens?

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Op ma 04-11-2002 19:58:20 schreef Michaël:
Het is misschien wat laat maar kan je geen link naar het upload archief maken in de navigatie balk ofzo.
Of staat die al ergens?

Officieel is het "Upload Archief" geen onderdeel van CO.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

Is misschien wel handig om in de FAQ te plaatsen, onder "Hoe kan ik plaatjes weergeven" ofzo.

Hello, I'm a signature virus. Please copy me into Hello, I'm a signature virus scanner. I succesfully deleted your signature virus.