Beste Mensen,
We gaan in November verhuizen. Nu heeft onze oude wasmachine het begeven. Door allerlei omstandigheden kan ik hem nu niet nakijken of repareren. De nood aan een wasmachine wordt nu vrij hoog aangezien we weinig schone kleren meer hebben
We zaten te denken om tijdelijk een tweedehandse te kopen om zo 2-3 maand te overbruggen. Mama wil op de nieuwe plek waar we gaan wonen dan op gemak een nieuwe wasmachine gaan kopen. En omdat het niet in de buurt is zouden we liever niet nu al een nieuwe kopen en die mee verhuizen. Dat is een hoop gedoe en mama is veel te bang dat er tijdens de verhuis van de wasmachine iets kapot gaat (is ons al meerdere keren overkomen) Plus er is nu geen tijd om goed uit te zoeken wat een goede wasmachine voor ons zou zijn en om nu zomaar snel een wasmaschine te kopen. (zo ie zo wil ik me dan hier op forum wat inlezen want er lopen daarover al diverse topics weet ik)
Hebben jullie wat tips, suggesties e.d waar op te letten bij een tweedehandse wasmachine? Wat zouden acceptabele prijzen kunnen zijn? Welke merken links laten liggen? Misschien het beste om bij een lokale zaak in tweedehands witgoed te gaan kijken?
Alvast hartelijk bedankt.