@Rew: Hiermee bedoel ik dat als het hek in mode 'sluiten' staat deze niet meer geopend kan worden en andersom. Dus het lijkt wel alsof er twee commando's moeten worden gegeven.
Ik heb een draadloze zender uit de kast gehaald zodat deze niet kan storen, want voor zover ik hem uit kon meten bleef er 1 contact hangen waardoor het hek alleen dicht kon en niet meer open.
Ik denk dat er inderdaad een paar draadbruggen in moeten. Inmiddels de volledige documentatie gehad van Heras dus dan kan ik hier even goed naar kijken.
Er zit helaas geen display op... Dus ik zal opnieuw de beveiligingen door moeten meten inderdaad.
Voor zover ik weet zit er geen sensor op de kap, maar dit zou ik nog een keer kunnen checken uiteraard.
Verder vroeg ik mij af of ik nog wat kon doen aan de motor drive zelf. Op dit moment komt het hek met een klap in beweging. Kan ik hier nog eenvoudig een frequentieregelaar tussen zetten zodat het hek langzaam in beweging komt? Of is dit bewust zodat als het hek vast zit (door vorst oid) het met een ruk los komt?
edit: de reden dat de motor uit viel was omdat de condensator van de 30V voeding defect was. Hierdoor ontstond er een piek zodra de motor inschakelde en resette te print. Dit is dus opgelost. Maar toch lijkt mij een soft-start beter.
[Bericht gewijzigd door
LauPro
op 14 september 2016 17:23:06
(10%)