BASF Amplifier DC 6350 HIFI RC - Defect, wie helpt?

Hallo,

Ik heb een oude BASF Amplifier die ik gebruik voor mijn 2 boxen, die het plots niet meer doet. De zekeringen waren doorgebrand, maar nadat deze vervangen zijn, werkt de amplifier nog niet en brandden de zekeringen weer door.

Een medewerker van een winkel waar er naar is gekeken, dacht dat het aan de relais kon liggen. Heeft iemand hier enig idee wat ik kan doen?

Alvast bedankt

Sectie V&A voor personeel als je het wilt laten doen. Dit is een standaard jaren 80 versterker, bij MediaMarkt iets nieuws gaan halen is de goedkoopste oplossing. Zonder kennis, kunde en gereedschap zelf gaan "herstellen" maakt meestal alleen maar meer brokken.

Een medewerker van een winkel waar er naar is gekeken, dacht dat het aan de relais kon liggen.

Laat maar, waarschijnlijk was die medewerker nog jonger dan deze versterker.

It's the rule that you live by and die for It's the one thing you can't deny Even though you don't know what the price is. It is justified.

is een heel compact versterkertje, zou me niet verbazen dat daar al stk modulen inzitten. als die 1 is geklapt dan blijven die zekeringen wel eruit gaan idd. evengoed kunnen gewone eindtorren ook wel eruit klappen na 36 jaar.

waar rook was, werkt nu iets niet meer